{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

Oprettelse af hunde - mangel? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Hvordan kan det være at hunde med færre end 5 billeder bliver budt velkommen?

Jeg mener... Det ER jo et hundegalleri, og der er plads til 20 billeder... Ja okay hvis hunden nu er død, så er det jo nok ikke nemt at tage billeder, men det er da lidt for ringe, og virker da ikke som folk rigtigt "gider" gøre sig umage med at fremstille sin søde hund?

Hvis man ikke har "tid" nok til at lægge lidt flere billleder ind, hvorfor så lægge den ind overhovedet?

Funderede bare lige... =)

- Kasper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oprettelse af hunde - mangel?
  • #3   11. okt 2007 Afviser heller ikke fordi der kun er et par billeder.....

Mener at dette system burde afskaffes og kom der fake hunde ind, kunne man smide en besked til Haérne og de kunne så slette den pågældene hund

• #4   11. okt 2007 Jeg ved godt det hedder Hundegalleriet..........Men ærligt, hvor mange tror I der ville være hvis det udelukkende var billeder kontra udelukkende et forum?

Jeg personligt er her ikke hverken for at se andres hunde, eller vise mine frem.

Jeg bliver da nysgerrig og kikker billeder, men jeg ville ikke savne dem hvis de blev fjernet. Jeg er her udelukkende grundet forummet.

Ydermere skal det igen igen pointeres, det IKKE er et krav med 5 eller flere billeder. Det er en opfordring :o)

• #5   11. okt 2007 Hellere få gode end mange dårlige.
    Iøvrigt ska folk da lige ha en chanse....ss

• #6   11. okt 2007 og det tage død lang tid at sætte billeder ind, inden hunden er blevet oprettet.

• #7   11. okt 2007 Jeg synes det er et tåbeligt system, når man alligevel kan være oprettet uden hund.. og fordi folk nok vælger at oprette en hund herinde, fordi de har lyst til at vise den frem. Samtidigt ved mange sikkert ikke hvordan systemet fungerer, og opretter hunden hurtigt og med få billeder, for senere at gøre mere ud af profilen. Jeg synes det skulle afskaffes, for det gør helt sikkert nogen ked af det, hvis deres hund afvises.

Kommentér på:
Oprettelse af hunde - mangel?

Annonce