{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

ARGHHH Kontaktlinser {{forumTopicSubject}}

Jeg fik kontaktlinser igår, og fik dem jo så sat i hos optikeren. Idag skal jeg selv sætte dem i, og nu har jeg brugt en time på at sætte den venstre i.....

AAARRRRGGGGHHHHH jeg kan ikke finde ud af det..... jeg er helt tummelumsk og rundt på gulvet af frustration over at det skal være så svært. (Godt jeg har fri fra arbejde idag)

Er der ikke en der vil komme og sætte den l**** kontaktlinse i mit dumme øje, som bare er helt ødelagt efterhånden.

Og jeg vil slet ikke tænke på alt det bøvl med at få den ud i aften - i går aftes brugte jeg 3 kvarter på det.... sjovt nok var det også venstre kontaktlinse der var dum - jeg skulle da ha ladet den sidde i.....

AAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHH
(Ynk mig)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ARGHHH Kontaktlinser
  • #1   12. okt 2007 Det skal nok komme - bare øv dig :o)))

Brugte linser i 20 iår indtil februar sidste år, hvor jeg blev opereret for nærsynethed - det kan VARMT anbefales....

• #2   12. okt 2007 Haha kan godt huske da jeg fik mine linser - det tog mig 2 dage at lære det. Men dengang kunne optikkeren ikke engang sætte dem i øjnene af mig, fordi jeg ikke kunne lade være med at blinke.

Nu er det nemt smiley

• #3   12. okt 2007 Jep kender jeg også godt..

Jeg havde ALTID problemer med den højre.. Jeg er venstrehåndet, ved ikke om det har noget med det at gøre..

Nu har jeg briller, men det er så fordi jeg ikke kan finde nogle linser, der er gode nok til at jeg kan bruge dem på job.

• #4   12. okt 2007 Men hvordan kommer jeg VIDERE?????? Gider da ikke sidde foran det dumme spejl HELE dagen...... øvøvøv håber da jeg når at lære det inden jeg kyler dem ud af vinduet (kontaktlinserne...)

• #5   12. okt 2007 men det er rart at vide at I andre også synes det var svært i starten - sad og overvejede om jeg bare var total hjerneforladt.

• #6   12. okt 2007 Peter: LOOOOL

"Hvis det ikke virker i løbet af tre gange, tager jeg en pause og en smøg..... 10 min senere: hvis det ikke virker inden 6539 gange går jeg hjemmefra..." hulk hulk

• #7   12. okt 2007 Louise: Da jeg sad hos optikeren var jeg færdig på 10min og han var overrasket.. Da jeg så kom hjem og dagen efter sku ha møget i øjet..
    Ville det så lykkedes. Nej da.. Jeg var så tæt på at gøre det samme som dig eller gå ned og få ham til at sætte det i øjet for mig..
    La det ligge i en halv time pust ud og gå frisk ud og koncentrer dg smiley Man ska kun fokuser på linsen.. Det hjalp ihvertfald mig smiley

• #8   12. okt 2007 Peter: Tudefjæs??? Kan du se mig ?????? Mit øje løber jo helt vildt i vand...... loool

Jeg er optimist nu - for hvis det ikke er lykkes inden jeg skal i seng - behøver jeg jo ikke bøvle med at få den ud igen......YES.

Jeg har brug for en øjen-åbner fidus, der får mit øje til at holde op med at blinke....

• #11   12. okt 2007 super peter. Jeg bøvler stadig....

• #13   12. okt 2007 Uha, jeg har haft det på helt samme måde.. Jeg kunne også bruge evigheder på at sætte dem i, så jeg droppede det.. Jeg tog dem så med hjem til en veninde forleden, som dagligt bruger kontaktlinser. Hun prøvede at sætte dem og vupti. Dagen efter kunne jeg selv. Så det kan helt sikkert betale sig lige at få en anden til at sætte dem i og evt. give nogle gode fif.. smiley

• #14   12. okt 2007 Ja det lykkedes nu aldrig for mig.. jeg havde besvær med højre øje i al den tid jeg brugte linser..

• #15   12. okt 2007 Tusind tak til jer alle sammen for de mange gode råd - JEG HAR FÅET DEN I !!!!!! jubi juuuubiiiiiii

Peter - du er simpelthen en engel!!!!

• #16   12. okt 2007 Marianne - det lyder svært... men det skal da prøves - imorgen.....

• #17   12. okt 2007 Marianne: Nu har jeg printet din beskrivelse ud og prøver den i morgen tidligt. Efter alt det bøvl idag, skal jeg ikke prøve det nu lol.

Så får vi se hvor meget styr jeg har på mine fingerbevægelser... og hvordan min koordinationsevne er....

Spændende....

• #18   13. okt 2007 Marianne L: Dit råd er simpelthen GENIALT - det tog kun sølle 3 forsøg i højre øje og 2, TO !!!, i venstre øje. Max 5 min er der blevet brugt idag. DET ER SÅÅÅÅ FEDT !!!!!

WEEEEEEEEEEEEEEE

Kommentér på:
ARGHHH Kontaktlinser

Annonce