{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

Kommentarer i markedet... Hmmm... {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen...

Jeg er helt ny inde på denne sie, og som nogle af jer andre har jeg været inde og kigge i marked, der har jeg lagt mærke til at der er rigtig mange der skriver inde på andre folks annoncer en MEGET negativ kommentar, og et eller andet sted syns jeg ikke man kan være det bekendt over for den der sælger produktet...

Hvis man har en mening om at personens varer måske ikke lever op til ens krav, hvorfor skal det så lige nævnes i sælgerens annonce... Et eller andet sted er det meget uhøfligt at skrive noget negativt på annoncen...

Jeg ved da fra mig selv jeg ville blive træt af det hvis der var nogle som skrev negative ting til mine annoncer, for det var jo ikke lige præcist det der var meningen med at oprette en salgsannonce på den enkelte vare, og syns heller ikke det er så rart at læse på en markeds annonce hvor dårlig den varer er ifølge en anden person som ikke har noget at gøre med annoncen overhovedet...

Så derfor syns jeg at folk som har en negativ mening om andres varer bare skal ignorer det for hvis folk vil købe det så lad dem da... Så er man jo selv fri for at købe deres såkaldte bras.

Så syns lige at i måske skulle tænke en ekstra gang over det næste gang i vi skrive noget negativt om andres ting...

Hva mener i andre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kommentarer i markedet... Hmmm...
Kommentér på:
Kommentarer i markedet... Hmmm...

Annonce