Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farum
  • #1   22. okt 2007 det er ved København smiley

• #2   22. okt 2007 jeg boede i farum midtpunkt ...i mine teenage år ...sammen med min mor... da hun endelig kom ud af en meget hård skilsmisse.... for mange mange år siden..... der var det helt nyt ..."rustenborg"..som det osse blir kaldt...
    Dengang var der et fantasktisk sammenhold i de forskellige blokke imellem...der var fælles spisning dagligt...hvis man ønskede det... masser af børn..og et leben af dyr... og ingen låste døre...vi kom virkelig hinanden ved...dengang...
    Jeg har hørt at de tilstande er meget forandret nu ...fra dengang....der bor rigtig mange indvandre...og det er blevet lidt en getto....med en del ballade....
    det faktisk rigtig synd...hvis dette holder stik...for det nogen fede store lejlighedder...og utrolig gode omgivelser der er.... utrolig iddelt for børn....
    Men hvis jeg var dig...ville jeg da ta derud...og besøge området,,,, og dan dig dit eget overblik... det skal nok opleves..

• #3   22. okt 2007 Det var da der ham Bregstofte (staves) var borgmester.

Undersøg hvordan deres økonomi er i dag.

Jeg kender blot Farum Bymidte da vi ofte handler ind der ; )

Forresten lækkert indkøbscenter *S*

• #4   22. okt 2007 Jeg har ikke selv boet der, men har 2 veninder der bor der pt. og de kan ikke vente med at flytte (er begge skrevet op andre steder).

Personligt hader jeg at besøge dem, ja lejlighederne er fede nok. Men selve stedet er ret mørkt og skræmmende om aftenen. Der står "bander" og råber diverse ting, kaster ting efter folk. Der er affald overalt, og så er der næste altid indbrud i diverse lejligheder.

En weekend min veninde holdt fest, bankede det lige pludseligt på døren, det var brandmænd der ville have vi skulle forlade lejligheden for en sikkerheds skyld, da nogle udlændinge havde sat ild i en skraldespand ikke så langt fra hvor hun bor.

Så jeg vil kun fraråde det.

• #5   22. okt 2007 Uf...er der virkelig osse sådan Catharina....kan godt forstå de vil flytte i en fart

• #6   22. okt 2007 Hov, og så skal det lige siges at begge mine veninder (25 år og 32 år) ikke bryder sig om at gå alene hjem om aftenen. Så de bliver hentet af deres kærester.

Men selvfølgelig kommer det an på hvilken "Blok" man bor i, men personligt synes jeg man skal tænke sig godt om før man siger ja til en lejlighed der.Og det kender jeg flere der vil sige det samme

• #7   22. okt 2007 Ninna: Ja desværre er det blevet sådan. Sådan har det ikke altid været. Farum er ellers en rigtig dejlig by, jeg bor selv i Birkerød og handler der tit. Men "rustenborg" /farum midtpunkt det er virkelig et L**** sted. Synes det er sørgeligt at kommunen ikke gør noget ved problemet, men selv politiet har nærmest opgivet. De har dog sat vagtselskaber ind, netop for at mindske problemerne, dog uden større held.

• #8   22. okt 2007 Hvor er det dog synd at det er blevet sådan...

• #9   22. okt 2007 Ninna: Ja meget! Har ellers været et rigtig dejligt sted, med masser af fælles fester og hygge, det er bare ikke sådan længere. Suk

• #10   22. okt 2007 Kan ikke anbefale det.... Har haft rigtig mange borgere igennem mit arbejde i "Rustborgen" Jeg synes der er mystisk, skummelt, mørkt og ækelt... og fyldt med indvandre.

• #11   22. okt 2007 Densorteslyngen: Men søger du en lejlighed omkring farum området, så kan jeg anbefale Birkerød (hvor ejg bor) som jo er 5 minutter fra Farum. Der er der nogle rigtig gode lejligheder, lige ud til en kælkebakke /Græsplæne. Med 2 minutter til en stor hunde skov, og 3 minutter til en sød lille park hvor hunde ejerne har et rigtig godt forhold. (bor her selv).
    Priserne er ikke særlig høje, lejlighederne er gode og der er ikke nogen problemer med indbrud, bander etc..
    + så er der ikke så lang ventetid.

Men du kan jo sende mig en mail, hvis du vil vide mere smiley

• #12   22. okt 2007 Louise: Netop! Kender en der kommer fra farum, som blev tilbudt et hjemmepleje job i Rustenborg, men hun nægtede pga de ting du nævner.

• #13   22. okt 2007 Catharina:
    ...som du der beskriver stedet ...som der ser ud idag...
    øv hvor er det dog trist.... og det var da så bestemt heller ikke et sted jeg ville bo idag da...
    og det var bestemt heller ikke den ånd man havde for stedet... for ja...gisp! 30 -33 år siden...men der var hele tiden jo osse noget andet... og hensynet til et andet medmenneske havde man jo osse en hel anden holdning til...end idag...

Kommentér på:
Farum

Annonce