Farum Farum
hey er blevet tilbudt at få lejlighed i Farum/farum midtpunkt.. har hørt både godt og dårligt om det sted og deres lejeboliger he he ...
Er der noget der har lidt mere kendskab til det end mig og kan fortælle om det er et ok sted at bo
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
apr 2006
Følger: 72 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 4.190
Dengang var der et fantasktisk sammenhold i de forskellige blokke imellem...der var fælles spisning dagligt...hvis man ønskede det... masser af børn..og et leben af dyr... og ingen låste døre...vi kom virkelig hinanden ved...dengang...
Jeg har hørt at de tilstande er meget forandret nu ...fra dengang....der bor rigtig mange indvandre...og det er blevet lidt en getto....med en del ballade....
det faktisk rigtig synd...hvis dette holder stik...for det nogen fede store lejlighedder...og utrolig gode omgivelser der er.... utrolig iddelt for børn....
Men hvis jeg var dig...ville jeg da ta derud...og besøge området,,,, og dan dig dit eget overblik... det skal nok opleves..
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.783
Undersøg hvordan deres økonomi er i dag.
Jeg kender blot Farum Bymidte da vi ofte handler ind der ; )
Forresten lækkert indkøbscenter *S*
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 84 Svar: 359
Personligt hader jeg at besøge dem, ja lejlighederne er fede nok. Men selve stedet er ret mørkt og skræmmende om aftenen. Der står "bander" og råber diverse ting, kaster ting efter folk. Der er affald overalt, og så er der næste altid indbrud i diverse lejligheder.
En weekend min veninde holdt fest, bankede det lige pludseligt på døren, det var brandmænd der ville have vi skulle forlade lejligheden for en sikkerheds skyld, da nogle udlændinge havde sat ild i en skraldespand ikke så langt fra hvor hun bor.
Så jeg vil kun fraråde det.
nov 2004
okt 2005
Men selvfølgelig kommer det an på hvilken "Blok" man bor i, men personligt synes jeg man skal tænke sig godt om før man siger ja til en lejlighed der.Og det kender jeg flere der vil sige det samme
okt 2005
nov 2004
okt 2005
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.807
okt 2005
Priserne er ikke særlig høje, lejlighederne er gode og der er ikke nogen problemer med indbrud, bander etc..
+ så er der ikke så lang ventetid.
Men du kan jo sende mig en mail, hvis du vil vide mere
okt 2005
apr 2006
Følger: 72 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 4.190
...som du der beskriver stedet ...som der ser ud idag...
øv hvor er det dog trist.... og det var da så bestemt heller ikke et sted jeg ville bo idag da...
og det var bestemt heller ikke den ånd man havde for stedet... for ja...gisp! 30 -33 år siden...men der var hele tiden jo osse noget andet... og hensynet til et andet medmenneske havde man jo osse en hel anden holdning til...end idag...
Farum