{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

job {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen... har lige brug for jeres hjælp.. det er sådan at jeg er på kontant hjælp lige nu. MEN har fået job fra den. 1 november af. og det er skam mit allerførste rigtige job.. men nu er det sådan at jeg bor i holbæk og jobbet er i valby og jeg har taget fordi at jeg drømmer lidt om at komme hjem kan man sige er født og opvokset i valby men så er det jo sådan at jeg skal tag toget derinde hver dage og sådan et månedes kort koster 1600 kr om måneden men jeg får kun 4600 kr pr måneden så derfor har jeg jo ikke råd til det den først månede og har spørgt komunnen om hjælp og de siger nej og jeg kan ikke få hjælp af banken for står i rki.. og har lige snakket med jobcenter og de ved det ikke og skal først til at finde ud af hvad de kan gøre for at hjælpe mig men så er mit spørgsmål har i et forslag til hvordan jeg kan skaffe 1600 kr meget hurtigt hvis de ikke kan hjælpe og jeg har spurgt min forældre osv og de kan ikke hjlæpe desværre..? ingen dumme kommentar tak vil bare gerne have hjælp og det skal lige siges at jegselv fandt jobbet og alt det der fik ingen hjælp af kommunen eller noget som helst.
hjælp m ig pleas.. og til den der finder en løsning får en stor choko kage..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  job
Kommentér på:
job

Annonce