{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Wee.. ny bærbar {{forumTopicSubject}}

Nu har mor her banket i bordet.. Så nu har jeg fået mig en sprit ny bærbar :o).....

Havde også 40.000 (og det er ikke en overdrivelse, havde 40.000) Virusser på den gamle.. Den havde smadret alt.. Dvd drevet og det hele....

Så nu kan jeg lave de kalendre til dem jeg har lovet :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wee.. ny bærbar
  • Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 745
    #1   31. okt 2007 Så sørg for at få et virusprogram med i købet smiley

• #2   31. okt 2007 Har jeg også, havde også på den anden.. Meeen, den kunne ikke ta dem der... Havde den der trojan horse downloader... Så hver gang man fjernede, lagde den sig et nyt sted... Så fik den åbnet sig for et eller andet, så jeg fik den der hedder Trojan Horse Dropper... Og skal da lige komme i tanke om at den droppede virusser alle steder.... Men mine billeder og musik, slap uskadt.. og der var det vigtigste... :o)

• #3   31. okt 2007 Jeg har også lige fået ny - en Dell der bare sparker røv!

Så dejligt!

Har dog ikke fået flyttet min netbank kode over på den - så måtte tænde den gamle i går- shit den var så langsom!!!

• #4   31. okt 2007 Jeg har fået en Fujitsu siemens - Den er bare rigtig go i forhold til den gamle.. :o).... Nåede heldigvis at fjerne min nøgle til netbank, inden det gik helt galt på den anden.. Pyyh.....
    Men man skal lige vænne sig til nyt, her er det der vista på.... Det ikke heeelt det samme som xp... :o)

• #5   31. okt 2007 hehe jeg har også lige købt en fujitsu siemens i dag så kommer vi hjem og skal på nettet vi har trådløs så har de været inde og redigere i den box der så den er for lille til den nye com så nu kan vi først komme på den i morgen øv øv så den står til udstilling til i morgen

• #6   31. okt 2007 Jeg får en ny i løbet af de næste par måneder:-)

• #7   31. okt 2007 Ja Vista og Danske netbank er heller ik helt gode venner - det har jeg ik lige fundet ud af endnu

• #8   31. okt 2007 *kai* - Jaaah, den er ihvertfald meget meget beskadiget... Fik noget support fra dem på spywarefri.dk. Men efter vi havde gjort en hel masse, blev det bare endnu værre. Nu virker drevet ikk, Havde ingen genveje på skrivbordet og skru op og ned knappen er heeelt død... Nu har en af mine venner som er pc tekninker fået den med hjem for at kigge på den... Hvis den kommer til at virke har jeg så to..... :o)

• #9   31. okt 2007 Nicola

Der står præcis hvad du skal gøre hos danske netbank og når det er gjort er der ingen problemer smiley

• #10   31. okt 2007 René - jeg har bare ikke voldsomt meget lyst til at slå "beskyttet tilstand" fra - tænker netop på virus

Kommentér på:
Wee.. ny bærbar

Annonce