752 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Opdatering på tidligere tråd! Opdatering på tidligere tråd!

Til jer der ikke ved hvad jeg snakker om: http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=139599

Opdatering:
Idag var vi så til fødselsdag hos svigermekanikken. Det skulle ikke være noget specielt, da han holder igen Lørdag. Så det skulle kun være kæresten og mig der kom.. Så vi tog hundene med, så de kunne lege med Tyson. Fik så af vide da vi kom der ned, at svogerskabet også kom.. HMMNNN.....
De kommer så, og hundene leger ude. Da vi skal spise, skal hundene være lukket væk pga. De har tøsen med.. Fair nok! Svigerfar går ud, da han kommer ind igen, glemmer han at lukke, så hundene kommer selvfølgelig ind, og så er fanden løs. Svigerinde hopper op, og skælderud på alle hundene, KAN I SÅ KOMME VÆK! osv. Og Svoger siger til svigermor, SÅ for helvede Nu er de møgkøtere kommet herind.. HMN.. Uni meget meget sur! Men kunne jo ikke sige noget, ville jo ikke ødelægge fødselsdag!!!! Så sidder vi og spiser dessert, så siger svigerfars bror om Laura, Åh hun er bare glad for de hunde. (Hun står og kigger på dem, ud igennem ruden i døren), hmnn.. Så sidder Svoger og siger, Jaah, men vi vil ikke ha hun er ved dem, fordi de snapper hende.... hmmnn... UNDSKYLD MEN, de to af hundene var mine... Hvorfor skulle de blandes ind i det når de ikke har bidt før!! For det andet, hvorfor gøre hende bange for hunde?? Hun vil jo gerne snakke med dem....
IGEN, det var hverken hunden eller tøsens skyld.. Det var deres egen!!!! Børn og hunde skal foregå under opsyn.. De havde det ikke.. Så skal det jo gå galt før eller siden, på den ene eller anden måde!!!!!

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af møbler 800 kr.
  • Elektriker 800 kr.
  • Sætte kilerem på texas rider 6100E 250 kr.
  • Hej jeg skal have hæng mit TV og TV bord op 800 kr.
  • Flytterengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdatering på tidligere tråd!
Kommentér på:
Opdatering på tidligere tråd!

Annonce