{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

Juleønsker.. Ideér? {{forumTopicSubject}}

Ja.. Jeg står i den uheldige situation at jeg overhovedet ikke ved hvad jeg skal ønske mig i julegave.. Jeg har kun lidt:

Bøger:
Heartland bøger nr. 16, 17, 18, 19 og 20 + to udenfor serie: - Bag horisonten og - En ganske særlig jul.
Alfasyndromet af Anders Hallgren.

DVD'er:
Rideklubben dvd'er. (Har nr. 1, 2, 3, 4 og 6.)

Hvad mere skal jeg ønske mig? Er 10 år smiley

En ny mobil er ikke en mulighed.. Eller, måske smiley Min telefon virker, såååå... Og det gør vel ikke så meget at den er 2 år til marts smiley Det er vel lige meget ? smiley

Ideér?

Penge er heller ikke en mulighed, vi må ikke ønske os penge i julegave .. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Juleønsker.. Ideér?
  • #1   7. nov 2007 Nyt tøj, kalender, penalhus, skoletaske, smykker, sko, ting til værelset.. ?

• #2   7. nov 2007 Kan du ikke ønske dig noget til din hund.

Nu ved jeg ikke om du bruger det - men hvad med smykker?

• #3   7. nov 2007 jeg ønsker mig junglebogen smiley

• #4   7. nov 2007 *Louise og de skæggede damer (Odense) *
    Tøj var måske altid en mulighed.. Kalenderen har jeg gået af min mor for en uge siden ;D, penalhuse og skoletaske har jeg .. Og det er fint nok .. smiley Hmm... Smykker... Naaa... Måske led til mit pandora armbånd.. smiley Sko.. Jeg mangler et par nye kawasaki sko .. Hmm... Ting til værelset .. Tjaa, der er ikke rigtig plads til mere *G*

Gitte M * Gårdhunde forever *
    Det har jeg også tænkt på, men jeg ved ikke hvad jeg skal ønske mig af ting.. Legetøj mangler han ikke.. Han har 2 kurve. (en til stuen fordi han ikke må komme i sofaen og en til køkkenet) Godbidder var altid en mulighed.. Dem mangler vi heeele tiden .. *GG*
    Som sagt ved Louise, ikke smykker smiley Dem har jeg rigeligt af *S*.. Men tror led til mit pandora armbånd ville være en god idé smiley

• #5   7. nov 2007 °º•¤ PUHAAAA ¤•º° LEJLIGHED TIL SALG .
    Jeg vil også hellere have legetøj, men jeg kan simpelthen ikke finde noget som helst jeg ønsker mig smiley Og puhaaaa... Så har jeg fødselsdag til Januar. Og med de få ønsker jeg har får jeg nok ret mange af dem.-.. Hvad skal jeg så ønske mig i fødselsdag gave? ;D

Kommentér på:
Juleønsker.. Ideér?

Annonce