Aaarrgh ... :'( (Langt !) Aaarrgh ... :'( (Langt !)
Jeg fik Pache aflivet den 15 oktober , han skulle kremeres og puttes i en urne så jeg ku have ham hos mig for altid .
Da Pache var sovet ind gik min mor ind og fik den pjece omkring kremeringen osv , hun gik udenfor efter det , Min søster Sara sad stadig hos mig .. Hun gik lidt efter så jeg ku sige farvel til Pache alene .
Da jeg har siddet der i 10 min ca går jeg ud og fortæller at jeg går nu . Og jeg troede alt var klaret med kremeringen osv ... Den var nemlig blevet betalt for.
Da jeg kommer hjem til min søster ringer jeg Dansk Dyre kremering og fortæller at min hund Pache lige er blevet aflivet og at jeg gerne vil have at han kommer i den og den urne .. Og at han skulle hentes ved Tranbjerg Dyreklinik i Århus .
Så omkring i forgårs begynder jeg og undre mig over at jeg ikke har hørt fra dem , fik afvide at det ville tage en uge til 14 dage..
Så i dag ringer jeg til dem , manden i telefonene siger han lige skal finde ud af hvad der er sket og at han vil kontakte mig. 5 min efter ringer han og siger at jeg skal ringe til Tranbjerg Dyreklinik, der vil de ku fortælle mig hvad der er sket . Jeg ringer så dertil, men hun har ik lige tid, 5 min efter ringer hun så selv op til mig.
Jeg har så åbenbart gjort den fejl !! At jeg IKKE har ringet og bekræftet noget med dem .
Så da han havde ligget der i 14 dage kommer Rikke forbi (RIkke var en veninde der fik Pache,men hun kunne ikke finde et sted og bo, derfor tog jeg ham tilbage og besluttede han skulle aflives, hun har ALDRIG stået som ejer på nogle af papirene)
Og hun får ham så med hjem !!!!! Fordi hun stod som ejer deroppe, i Journalen. Og Rikke har ikke sagt noget til mig OVERHOVEDET ! Så sent som i går aftes sad vi og skrev sammen over MSN og jeg viste hende et fotoalbum med hvalpe billeder af Pache .
Spurgte hvorfor fanden de så ikke havde ringet til mig og spurgt hvad der skulle ske med ham , for de havde jo mit nummer og alt muligt ! Det vidste hun ikke og det beklagede hun meget !
Jeg er så ked af det og frustreret ! Jeg troede hun var min veninde og så har hun bare gjort det imod mig , og nu skal jeg os til og finde en ny dyrlæge ..For det vil jeg ikke finde mig i..
Sidder og stor tuder og ryster fordi jeg er så gal ...
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 333 Svar: 4.475
Det er os meningen at han skulle i jorden , men har ikke min egen have .. Så han skal først i jorden når jeg har det. ..
Men jeg har bare ik nok minder, nåede kun og have ham i knapt 1 år ..
Men det er mere bare princippet at hun har gjort det imod mig .. Og jeg syntes det er dårlig behandling fra dyreklinikkens side af .
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.859
maj 2007
Har ingen anelse, kan ikke få fat på hende . Hvis hun ikke har kontaktet mig inden kl 20 i aften tager jeg ud til hende og giver hende en ordentlig omgang ....
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.276
maj 2007
hun sagde hun havde haft ringet derop og sagt at hun ikke var ejer af ham mere..
hun har lige haft ringet , hun tager ham op søndag, og så køre jeg op med ham så han blir kremeret..
er ligeglad med om det er klamt.. det skal bare gøres...
maj 2007
han er blevet begravet....
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.859
Varme tanker og kram fra mig.
maj 2007
det varmer altid når folk er sådan herinde ...
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 2.588
Aaarrgh ... :'( (Langt !)