248 visninger
|
Oprettet:
Proactiv - hvem kender til det? {{forumTopicSubject}}
Er der nogle af jer dejlige hundemennesker som har prøvet det ansigtsprodukt som hedder proactiv og kan købes over tv shop?
Jeg overvejer meget at købe dette, da jeg har haft en del problemer med at jeg har haft nogle små sår i panden det sidste stykke tid og den har været lidt tør og generet.
Derfor ville jeg gerne lige høre om andre havde prøvet det inden jeg går ud og spenderer en formue.. hehe..
/ Dina.
feb 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 1.150
Jeg købte en rigtig lækkert crem i helsekosten for noget tid siden. Jeg havde fået købt noget "kemisk fremstillet" crem som jeg ikke kunne tåle, så jeg lignede noget der havde taget tidsmaskinen tilbage til teenage åren... fnis
But anyway den her har virkelig været alle pengene værd, den hedder propolis og er i en tube ogser ikke ud af meget. Og er enig med lars´s kone, tror ikke meget på det tv-shop....
nov 2004
Følger: 42 Følgere: 42 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 76
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.543
Kender en make up artist og hun har også hørt at det skulle være meget godt..
Hjælp pindsvinene: Hvad er det for en creme? Hvor køber du den og hvad koster den?
Pernille 25 år: Propolis er noget helt andet. Det kan fås i pilleform og som noget drikkeligt og er et rigtig godt naturprodukt, mod forkølelse og andre små viruser..
Hvad var det for en creme du havde prøvet at købe i helsebutikkerne?
Proactiv - hvem kender til det?