{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
248 visninger | Oprettet:

Proactiv - hvem kender til det? {{forumTopicSubject}}

Er der nogle af jer dejlige hundemennesker som har prøvet det ansigtsprodukt som hedder proactiv og kan købes over tv shop? smiley
Jeg overvejer meget at købe dette, da jeg har haft en del problemer med at jeg har haft nogle små sår i panden det sidste stykke tid og den har været lidt tør og generet.
Derfor ville jeg gerne lige høre om andre havde prøvet det inden jeg går ud og spenderer en formue.. hehe..

/ Dina.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Proactiv - hvem kender til det?
  • #1   14. nov 2007 Er det ikke noget man kan drikke for at få lavere kolsterol.... smiley

Jeg købte en rigtig lækkert crem i helsekosten for noget tid siden. Jeg havde fået købt noget "kemisk fremstillet" crem som jeg ikke kunne tåle, så jeg lignede noget der havde taget tidsmaskinen tilbage til teenage åren... fnis
    But anyway den her har virkelig været alle pengene værd, den hedder propolis og er i en tube ogser ikke ud af meget. Og er enig med lars´s kone, tror ikke meget på det tv-shop....

• #3   14. nov 2007 Min kusine bruger det nu- og det har gjort underværker på kort tid.. smiley

• #4   14. nov 2007 Pernille og Yvon: Det lyder godt.. Tror også der må være noget om det når nu mange af de kendte bruger det.. Jeg har også været skeptisk fordi det har været vist i tv shop og derfor ville jeg lige forhøre mig om det..
    Kender en make up artist og hun har også hørt at det skulle være meget godt..

Hjælp pindsvinene: Hvad er det for en creme? Hvor køber du den og hvad koster den?

Pernille 25 år: Propolis er noget helt andet. Det kan fås i pilleform og som noget drikkeligt og er et rigtig godt naturprodukt, mod forkølelse og andre små viruser..
    Hvad var det for en creme du havde prøvet at købe i helsebutikkerne?

Kommentér på:
Proactiv - hvem kender til det?

Annonce