{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regntråd vol 17
  • #314   5. aug #312 Touché smiley

Personligt tror jeg ikke, at jeg ville finde corsoen "nem".
    Dels pga. størrelsen og dels pga. nervøsitet over, hvad der ville ske, hvis der kom en løs hund af samme køn hen i hovedet på os. smiley

Jeg synes derimod, at huskyerne altid har været supernemme at have.
    Men jo nok kun fordi det har været helt naturligt for mig, at tage deres jagtinstinkt alvorligt, og fordi jeg (med dem) har været indstillet på, at træning var/er 100% på deres præmisser smiley

• #315   5. aug Er der nogen af jer, der kender den app, der hedder "Wise"? (Nej, det er ikke en reklame) smiley
    Man kan overføre penge internationalt, og det virker umiddelbart ret magen til MobilePay. Udover, at jeg altså ikke kan finde ud af, hvordan jeg får tilsendte penge ud derfra. Nogen der er mere tekniske end mig? smiley smiley smiley smiley

• #316   5. aug Nøh den kender jeg ikke.. hvis jeg har haft brug for at føre penge over til nogen i udlandet, så har jeg brugt PayPal. Den er tilknyttet både min bankkonto og mit plastikkort, så folk kan osse overføre penge til mig den vej.

• #317   5. aug Ja, vil også anbefale PayPal. Hvis du bliver betalt på PayPal er der også den fordel at du kan betale fra PayPal kontoen - dvs udenom banken.

• #318   6. aug Jeg er hundsyg men desværre ikke død endnu. smiley

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 139 Emner: 32 Svar: 4.430
    #319   6. aug Stakkels Vilma keder sig. I går fik hun ikke så meget som en eneste luftetur, fordi hendes mig lå først i sengen, så på sofaen og så i sengen igen - heeeele dagen smiley
    Jeg trådte på et eller andet, der lå i sandet i strandkanten i tirsdags. Det var ikke en fjæsing, for det var ikke i vandet. Men det gjorde pokkers ondt. Onsdag vågnede jeg op med følelsen af influenza og en hævet tå. Hævelsen har siden bredt sig stille og roligt til nabotæer og foden, og det gør ondt, når jeg går. Æv og æv smiley I dag bliver jeg nødt til at humpe en tur - kan ikke byde den stakkels hund andet - og så vil jeg købe nogle antihistaminpiller og lige tage en snak med min læge klokken otte.
    Stikket KAN være fra en lille bitte satan af en giftig gople, der er kommet til bl.a. Nordsjælland fra Stillehavet. Den har det med at gemme sig og kan måske godt have ligget i sandet lige ved vandet.

profilbillede
  • #320   6. aug Øv Isabelle. Ja jeg tror det er godt lige at få rundet den med lægen. Det lyder virkelig ikke som noget en antihistamin kan klare.
    Rigtig god bedring!

• #321   6. aug Isabelle, jeg er enig med Louise - få det lige tjekket af en læge. God bedring smiley

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 139 Emner: 32 Svar: 4.430
    #322   6. aug Lægen sagde, at jeg i første omgang skal prøve med antihistamin. Det gør jeg så - og skifter læge. Jeg har beholdt min læge fra Farum, og der skal noget helt særligt til, for at jeg orker at køre to gange 45 minutter. Egentlig VILLE jeg gerne have foden tjekket, men lægen mente ikke, det var nødvendigt - medmindre jeg får det dårligere og/eller foden hæver mere. Måske også hvis den bliver blå. Lige nu bliver den bare mere og mere rød smiley
    Tidligere har jeg været super glad for min læge, men nu lyder han så stresset, at jeg også bliver det og ikke får spurgt om det, jeg gerne ville vide - denne gang fx til noget effektivt kløestillende. Hidtil har jeg brugt Vilmas kløestillende salve smiley for tåen og foden klør indimellem, så jeg er ved at blive vanvittig - cirka smiley
    Hov - undskyld - dette er ikke en sygdomstråd - så her er stakkels Vilma, der venter på, at klokken bliver ni, og hun skal mødes med sin bedsteven smiley

profilbillede
  • #323   6. aug God bedring Isabelle smiley

• #324   6. aug Kan du komme på apoteket efter noget Xylocain gel? Det er meget effektivt lokalbedøvende (og dermed kløestillende). Fås i håndkøb og koster omkring 75 kr for en tube.

• #325   6. aug Isabelle - jeg var ude for noget lignende for nogle år siden, og måtte på en længere kur med antibiotika og smertestillende, så du skal virkelig tage det alvorligt, hvis antihistamin ikke virker nærmest øjeblikkeligt.

Og så fordi det ikke er en sygdomstråd, så vil jeg høre, om der er nogen, der vil have JohnJohn på opdragelseslejr?
    Han var ufatteligt tæt på at nappe min hegnsmand i ballen her til morgen.
    Møghund!!!! smiley
    (Bare så ingen misforstår, så blev han naturligvis lukket væk, før han kunne øve sig mere på den dårlige adfærd - EFTER han havde fået besked på, at jeg faktisk ikke mente det var ok!)

Kommentér på:
Regntråd vol 17

Annonce