{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Jeg mangler et liv.... {{forumTopicSubject}}

Jeg er i rigtig dårligt humør.. er alene med 2 små børn, kender ikke rigtig nogle mennesker.. Har mine børn hele tiden, ingen far der gider.. Det er dejlige børn, men hold kæft jeg mangler bare 1 dag til mig selv - HELT mig selv... ! Der må være andre enlige mødre end bare lige mig, som ikke har haft noget netværk, hvordan klarede i den ? Har min mor i samme by, vi er sammen hver dag, men det er jo ikke helt meningen når man er 27 år? Hvordan finder man en kæreste, kan jo ikke rigtig tage ungerne med på date.. Min mor er hjertepatient, og kan ikke passe børnene alene... Nogle kloge hoveder der lige laver et hunde galleri score forum... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg mangler et liv....
  • #1   17. nov 2007 Betina, har du overvejet at søge om en aflastningsfamilie, så du kan få fri en gang mellem?

    Hvor gamle er dine børn?


  • #2   17. nov 2007 Hvad med en ung pige som kunne passe dem engang imellem ?

  • #3   17. nov 2007 Hej Betina.....

    Kan da godt forstå at det ikke er særlig sjovt pt.

    Mener faktisk at der er lavet en slag forening/gruppe her i Silkeborg for unge enlige mødre,,,,,,

    Prøv at spørge på din kommune, om de også har noget lignende......


  • #4   17. nov 2007 Så et forum for singlemødre for et stykke tid siden , der var mange der havde fundet et netværk

    http://www.singlemom.dk/index.php


  • #5   17. nov 2007 CH..
    Kommunen er ved at indhente en masse papirer fra børnehave og dagpleje, men jeg kan ikk få aflastning før jeg har forældre myndigheden, og faren er bare slet ikke samarbejds villig.. Vil ikke engang møde op i amtet... så jeg mangler et stk papir på at han ikke vil se dem... De er forresten 3½ og 1½ år..


  • #6   17. nov 2007 send dem hjem til mig ..er godt nok ikke en ung pige ..
    men børn ka jeg da klare *G*
    og jeg laver intet alligevel for tiden ..så deres selskab vil blive nydt hehe


  • #7   17. nov 2007 Ærgeligt at jeg bor så langt væk, for jeg er "gammel" barnepige, og kunne sagtens tage dem en aften eller en eftermiddag... smiley

  • #8   17. nov 2007 er faktisk slet ikke hunkøn..for lige at få det sagt ...fik det til lyde som om man var en ældre madamme *G*

  • #9   17. nov 2007 Betina, det lyder som om, du har dit at slås med...
    Men jeg fornemmer at du prøver, og det er godt. For både dig og dine børn....

    Har du nogen fornemmelse af tidsperspektivet med myndighedssagen?


  • #10   17. nov 2007 Om det er hun køn, han køn, så er en barnepige vel en barnepige.... ? Havde faktisk overvejet det der med voksen venner, for min "store" dreng savner sin far og biler der kan sige IIIHH når den starter i krydset, og det kan mors bil IKKE smiley

  • #11   17. nov 2007 betina
    en bil der kan sige IIIHH...se det har jeg aldrig hørt før *GG*
    men kan lille mors bil vel også komme til ..hvis man roder lidt med den smiley
    men jo ved godt hvad du taler om ..de der små bil-fikseret drenge der mangler faderen til at fortælle om biler...købe legetøjsbiler osv ..
    har selv sådan en lillebror ..han må bruge storebror her istedet


  • #12   17. nov 2007 CH..
    Nej desværre ikke. men har bedt min familie rådgiver fra kommunen om at hjælpe med at forklare dem sagen, hvis det bliver nødvendigt...
    AJ..
    tror helst ikk jeg vil have rodet med bilen, den holder nok længere på min måde...:-) og der er jo bare en kedelig stc.. ikke nogen lille fiks en.. Men bare han havde en at se op til, kan kun blive bedre end hans far...


  • #13   17. nov 2007 Maria..
    Ikke helt, kan godt følge du nok er meget alene, men du har nok trods alt en at snakke med tingene om, en at spørge til råds.. selvom det er sent om aftenen..


  • #15   17. nov 2007 Betina
    ork en stc ka altså også godt komme til at sige lidt uden det skader den *GG*
    men ja sidder faktisk og føler en del med dig ..
    vil godt tro det er svært samt hårdt at være alenemor ..
    eller.. det ved jeg det er ..min søster på 17 er det selv med hendes lille dreng på 15 mdr ..
    og ja så kan man sidde og ha det skidt med sit eget køn ..der er sgu mange der et par ( et meget grimt ord skal stå her) .. og tror de intet ansvar skal tage..
    jeg siger ikke alle er det ..men der er mange der er ..og det er syndt for børnene i sidste ende ..de mangler den der faderlige skikkelse ...deres helt egen supermand ..ham der kan klarer hele verden ..når mor ikke lige er der.


  • #16   17. nov 2007 Har lige kikket under voksen venner... der skal børn være mindst 6 år...... træls

  • #17   17. nov 2007 Ups
    åbenbart ikke her ?*G*


  • #18   17. nov 2007 Åhhh altså, hvorfor boede du ikke bare her i hundige/greve?? Så kunne vi ha aflastet hinanden engang imellem.. Jeg bor stadig sammen med x'en men skal til at flytte snart.... X'en er ikke bio-far, men har været far, blir kaldt far osv, og nu efter jeg har meddelt vi flytter, ved han ikke om han har lyst til at se sønnen. Jeg er bare så rasende over ham og hans fucking vattede måde at være på!!! Jeg gjorder fra start af opmærksom på at hvis han ikke ville være far efter et evt. brud skulle han slet ikke være far overhovedet! Han meldte klart ud at han da for altid ville være far, og nu ved han så ikke om han vil... Manden er 29 år, for guds skyld da!!!

    Håber du får en aflastningsfamilie, for du lyder da til at ha brug for luft, hvilket er ganske forståeligt!!


  • #19   17. nov 2007 Ups
    jamen alderen passer helt perfekt
    er kun 21 ...dog elsker jeg små børn ..det ka jeg ikke rende fra


  • #20   17. nov 2007 AJ..
    Ja det en skam du ikke bor lidt tættere på.. du ville sikkert være perfekt "kammerat" til min (lidt for) bil glade dreng....


  • #21   17. nov 2007 Ups
    njaaa...det tvivler jeg så på *GG*
    men ka da godt ske der er en enkelt ung kvinde der drømmer om mig ..men så er det sikkert mareridt *LOL*


  • #22   17. nov 2007 AJ..
    Du har måske også brug for sådan et HG score forum ??? Det må vi have lavet *GG*


  • #23   17. nov 2007 Betina
    ja det er lidt surt du bor så "langt" væk ..sku med glæde ha underholdt din lille terrorist ..og han ku sikkert også ha underholdt mig *GG*
    men sku gerne snart få bil igen..også kigger jeg da gerne forbi og passer dem mens du render ud og fyre den af med veninderne

    og ja..der burde være sådan et HG-scorerum *GG*


  • #24   17. nov 2007 Ups
    hej hej ...be nice....jeg griner da heller ikke af dig ..du gamle kone *GG*


  • #25   17. nov 2007 Hej Betina
    Kender det godt... Jeg har været enlig mor med mine 2 børn altid. Jeg er uddannet soc. pæd. og arbejder i en SFO. Jeg vil med dette bare fortælle dig, at du bestemt ikke er alene. Der er rigtig mange der har det som dig og jeg har også selv været der. Jeg vil også mene du skal afvente sagbehandlingen gang. For du har brug for nogen der kan tage dine børn over - så du kan få lov til at have noget liv for dig selv. På den måde bliver du en bedre mor for dine børn - ment på den måde at du får mere overskud i din hverdag. Det er det helt rigtige du har gang i. Men tro mig - du sidder ikke alene med dit problem - der er rigtig mange af slagsen. Held og lykke med det.


Kommentér på:
Jeg mangler et liv....

Annonce