{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kurveflettere?
  • #1   5. aug Hvad med at finde et kursus i kurvefletning?
    Det kunne da være sjovt, hvis du selv kunne flette kurven.

• #2   5. aug jaeh... men synes jeg har nok om ørerne pt til at skulle starte op med en ny hobby. Udover renderiet til knætræning og træning med hunden, så står den på store flytning i næste uge... med flere ugers tømning af kasser - både vores egne, og jeg står for sortering af kasserne fra min venindes kæreste der desværre døde for kun 3 måneder siden. Ingen grund til at hun skal sortere i hans ting endnu... så der skal sorteres diverse elektronikting og så laves nogen kasser med hans personlige ting, som hun kan kigge på når hun sådan orker det mentalt.

• #3   6. aug Pileflet er som regel noget mere grove pinde end hvad man ville bruge til sådan en kurv under et sybord.

Hvad med at spørge De Blindes Arbejde om de kan hjælpe? De er sindssygt dygtige flettere og fletter i mange forskellige materialer smiley

• #4   6. aug jeg har fundet en kurvefletter i Holbæk, så vi skal lige have flytningen overstået først.

Kommentér på:
Kurveflettere?

Annonce