{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.309 visninger | Oprettet:

Sørgelig/barsk "børnesang"? {{forumTopicSubject}}

Altså... der er så mange herinde, som husker de underligste ting, så jeg vil lige høre om I kan hjælpe med den her sang.

Fornylig var jeg med en veninde til en Hush-koncert, og jeg kom til at sige, at jeg altid får tårer i øjnene, når jeg hører "Lifetime" live.

Hun fortalte så, at den eneste sang hun kunne STOR-tude over, var en sang, som hendes søster altid havde sunget, da hun var lille.

Jeg tænkte straks på "I en sal på hospitalet", eller noget i den stil, men da hun nævnte, at det var noget med et barn, der blev tævet ihjel af sin far, så var der noget, der dæmrede.

I fællesskab kunne vi huske noget med, at faderen drak, og indimellem slog barnet, og en dag gik det for vidt, så hun døde - og sidste vers er så noget med, at han enten sidder ved graven eller i fængslet, og siger, at han aldrig vil drikke mere. Jeg troede faktisk, at det var én min mor kunne huske, men det kan hun ikke, så måske det bare var én vi sang på fritidshjemmet - eller noget i den stil??

Siger det nogen af jer noget? Og undskyld - ved godt det er et lidt barsk emne, men jeg er ved at bliv vanvittig over at kunne huske et par linier - og så ikke mere.!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sørgelig/barsk "børnesang"?
Kommentér på:
Sørgelig/barsk "børnesang"?

Annonce