Andre der har en vildt dårlig dag ? Andre der har en vildt dårlig dag ?
Jaah ., andre der har det ?? .,
Jeg havde gjordt mig klar til morges til at tage i skole ., går ud og tager knallerten ud og tager jakke osv på ., sætter mig op med hjelm ., begynder og kører ., når ud på vejen og jeg kan mærke baghjulet skrider lidt og tænker hva faen ., Nå men jeg sætter farten til op og den slinger bare fuldstændig med det skide baghjul ., når 2 mener hen også ligger jeg der ., Knallerten ligger sig ned jeg ryger af og glider lidt hen af men knallerten også ryger det sted længere hen ., der var skii is på vejen ., ufatteligt de slet ikke har været ude og salte ., Havde overhovedet ikke tænkt på der kunen være isglat .,
Men er taknemlig for jeg ikke var noget længere og der havde været biler .,
Såå har bare ondt over det hele lige nu ., det gjorde bare nas ., men der var en del der var flinke til at holde stille og lige hører om jeg var okay ., Men jeg kan ligesom ikek sige at jeg har langt hjem ., lige hen til Naboen og hilse på ., Looool .,
Hmmm ., snøft .,
feb 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 11.265
Godt du slap godt fra det i ordentlig behold og at der ikke skete mere :o)
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
Min knallert kører trodsalt lidt mere end den må *GGG* ,.
Såå Det var godt det skete så tidligt og jeg ikke nåede op i fart .,
okt 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 19 Svar: 310
maj 2004
Følger: 33 Følgere: 51 Hunde: 9 Emner: 44 Svar: 1.072
Jeg er også engang styrtet på en scooter - der kom lige et par steder hvor der var isglat og så ingen is og så is igen, det mente scooteren ikke var så fedt
Jeg kørte så på en ret stor vej, og tænk ikke én bilist stoppede op, de kørte bare i en stor bue uden omkring mig, mens både jeg og scooter kurrede hen af vejen...hmm!
Men ja - man bliver godt øm i kroppen over det hehe, jeg fik også et godt forstuvet håndled, men hva - det kunne jo have gået meget værre
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 37 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.952
Jeg har også haft en møgdag indtil videre. Sidder og prøver at skrive et 100 siders projekt der skal afleveres den 18. Carla har kastet op 4 gange og jeg kom til at smide min kærestes barbermaskine ud fra 4. sal, da jeg ville ryste den for at få hår ud. Øvøv
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.293
Min dag er ikke så god... blev syg i går, men heldigvis fri i dag... Jeg har ikke tid til å være syg, da vi lærer noget nytt på skolen denne uge og den17 og 19 har vi examen, og jeg skal have gode karakterer...
Andre der har en vildt dårlig dag ?