{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
131 visninger | Oprettet:

Ny træningsvest {{forumTopicSubject}}

Hej alle,
Mine gamle træningsveste er ved at være slidt op og jeg kommer til at finde mig en ny. Jeg har brugt Hurttha i mange år og har været glad for dem. MEN jeg vil da gerne vide hvad i andre bruger og hvad i er gladest for. Kan jo være jeg kan finde en der er endnu bedre end mine go'e gamle Hurtthaveste smiley Jeg kunne godt bruge at ryglommen var lidt større end den er på hurttha vesten, men måske knapt så volumniøs som den er i min Pinewood jakke, hvor man skal lede lidt efter bolden eller apportbukken smiley
Så hvad bruger i andre ?
mvh
Mette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af Siemens opvaskemaskine 1.150 kr.
  • Tilretning af dør til soveværelse og karm 2.000 kr.
  • Snerydning 300 kr.
  • Opsætning af ladeboks til elbil 2.200 kr.
  • Skifte køkkenarmatur 1.100 kr.
  • Ophæng af dør 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny træningsvest
  • #1   9. jan Prøv at kigge på IQ Dogsport. Jeg har pt Pinewood, men skifter til den nye vest fra Dogsome. Den er let og lækker, som Hurtta, men med lommer der faktisk kan bruges. Og så har den lomme a la Pinewood, men når du ikke vil have den store ryglomme, skal du næppe kigge efter den vest. Martine er vist ret glad for IQ og også for en fra Non-Stop.

• #2   9. jan Jeg er glad for min Arrak Outdoor softshell vest.
    Når jeg bruger bringsel, har jeg brug til en stor baglomme med nem adgang (til viselinen). Men baglommen er ikke stor dyb som hos Pinewood.

Kommentér på:
Ny træningsvest

Annonce