439 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Jeg må lige beklage min nød... Jeg må lige beklage min nød...

Sidder og surfer rundt på alverdens sider på nettet i forsøget på at blive lidt klogere.
Jeg er blevet fyret og skal nu til at læse til laborant hvis det ellers kan lade sig gøre..

Jeg har overhovedet ingen forstand på noget som helst med hvordan man kommer igang, hvor og hvordan det foregår, pengesituation osv osv.

Alle de folk som jeg skulle snakke med, som jeg regner med kan hjælpe mig lidt videre er bare umulige at få fat i. Jeg har siddet og ringet rundt i 2 dage nu, og er slet ikke kommet videre i min søgen.

Når jeg sidder og læser på de forskellige sider syntes jeg at jeg bliver mere forvirret og står på endnu dybere vand. Det hjælp dog lidt da jeg lige har snakket med en gammel nabo som er laborant. Men det er så mange år siden at hun blev uddannet så det er ikke på samme måde det fungerer idag..

Skulle lige have lettet mit hjerte for mit store problem, så hvis der sidder nogle derude der ER laborant må i da meget gerne lade høre fra jer...

/Marlene

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg må lige beklage min nød...
  • #1   11. dec 2007 nu når du er sagt op skal du melde dig ledig i AF samt din a-kasse hvis du er medlem af en så du kan få dagpenge, men det ved du sikkert i forvejen.

Prøv at læs på uddannelseGuiden, jeg har linket info om udd. til lab.

(link fjernet)

• #2   11. dec 2007 www.ug.dk

Der står det meste

• #3   11. dec 2007 Det hedder ikke laborant længere men bioanalytiker - måske det kan hjælpe i din videre søgning

• #5   11. dec 2007 Lars M - der må jeg lige rette dig. Bioanalytiker og laborant er 2 vidt forskellige uddannelser. Så jo, der er stadig noget der hedder laborant

Heidi M - Det er jo det jeg skriver at de folk der skal hjælpe mig dvs forskellige studievejledere er umulige at få fat i.

Det der står på diverse hjemmesider giver mig ikke svar på lige netop mine spørgsmål. Derfor skulle jeg meget gerne snakke personligt med dem,

• #8   11. dec 2007 Heidi M - Jeg har ringet og lagt flere beskeder ved studie vejlederens sekretær både ved Kolding og Esbjergs tekniske skoler da det er en af dem jeg kommer til at skulle gå på. Men der sker bare ikke rigtig noget. Der er ikke nogen der ringer tilbage. Pisse irriterende, men nu er klokken jo så mange så der ser jo ikke mere idag.

Så jeg venter og ser hvad der sker i min sag imorgen.

Syntes bare tit det er sådan når man skal ringe til sådan nogle, eller kommunen, fagforening, forsikring osv. Til sidst har man snakket med 10 forskellige hvert sted og de siger alle noget forskelligt. Så bagefter er men endnu mere forvirret end man var før..

• #10   12. dec 2007 Marlene T

Du må endelig fortælle om det lykkeds for dig idag at få kontakt med dem, hvilket jeg krydser for at du gør ; )

Kommentér på:
Jeg må lige beklage min nød...

Annonce