Jeg må lige beklage min nød... Jeg må lige beklage min nød...
Sidder og surfer rundt på alverdens sider på nettet i forsøget på at blive lidt klogere.
Jeg er blevet fyret og skal nu til at læse til laborant hvis det ellers kan lade sig gøre..
Jeg har overhovedet ingen forstand på noget som helst med hvordan man kommer igang, hvor og hvordan det foregår, pengesituation osv osv.
Alle de folk som jeg skulle snakke med, som jeg regner med kan hjælpe mig lidt videre er bare umulige at få fat i. Jeg har siddet og ringet rundt i 2 dage nu, og er slet ikke kommet videre i min søgen.
Når jeg sidder og læser på de forskellige sider syntes jeg at jeg bliver mere forvirret og står på endnu dybere vand. Det hjælp dog lidt da jeg lige har snakket med en gammel nabo som er laborant. Men det er så mange år siden at hun blev uddannet så det er ikke på samme måde det fungerer idag..
Skulle lige have lettet mit hjerte for mit store problem, så hvis der sidder nogle derude der ER laborant må i da meget gerne lade høre fra jer...
/Marlene
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.782
Prøv at læs på uddannelseGuiden, jeg har linket info om udd. til lab.
(link fjernet)
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
Der står det meste
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 74 Svar: 3.826
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 29 Svar: 168
Heidi M - Det er jo det jeg skriver at de folk der skal hjælpe mig dvs forskellige studievejledere er umulige at få fat i.
Det der står på diverse hjemmesider giver mig ikke svar på lige netop mine spørgsmål. Derfor skulle jeg meget gerne snakke personligt med dem,
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 29 Svar: 168
Så jeg venter og ser hvad der sker i min sag imorgen.
Syntes bare tit det er sådan når man skal ringe til sådan nogle, eller kommunen, fagforening, forsikring osv. Til sidst har man snakket med 10 forskellige hvert sted og de siger alle noget forskelligt. Så bagefter er men endnu mere forvirret end man var før..
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.782
Du må endelig fortælle om det lykkeds for dig idag at få kontakt med dem, hvilket jeg krydser for at du gør ; )
Jeg må lige beklage min nød...