{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
336 visninger | Oprettet:

Jogging-dame med løs hund :O) {{forumTopicSubject}}

Ja ja - jeg vidste ikke hvad jeg skulle kalde den for at få den til at passe til teksten - så bær over med mig.... *ss*

Buttomline is - at vi ude hos os har en dame som tit og ofte løber sig en tur med hendes lab. som er hanhund og unghund... Når de kommer løbende har hunden ikke snor på og er som regel mange meter foran hende....

Nu har vi jo to hunde som altid er i snor uden for haven, men vi kan jo risikere at være ude og lufte dem, og møde dette "par" i fx et sving, hvor kvinden ikke kan se os før hunden ER fremme hos os... Ergo skulle der, i værste fald, ske noget, er det jo hendes hund som er uden snor, men ingen tvivl om hvem det er der kommer til at bøde for det bagefter med snakken og rygterne.... Og det kan jo gå så vidt at hendes hund kommer til skade - hvilket vi jo absolut heller ikke ønsker...

Kan man tillade sig og stoppe hende næste gang hun kommer forbi og fortælle hende at hvis hun endelig skal have hunden løs bør den være ved hendes side - for deres egen skyld???? Således at hun kan nå og få fat i den inden den løber hen til vores...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jogging-dame med løs hund :O)
Kommentér på:
Jogging-dame med løs hund :O)

Annonce