468 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Lille Møf er syg : ( Lille Møf er syg : (

Uhh et chok jeg fik i morges!

Murphy har haltet lidt på forbenet siden tirsdag - og han ahr haft enormt ondt af sig selv : )

I morges var den så helt gal - han haltede på både for og bagben og var meget ynkelig.
Han havde feber og tynd mave og han havde tisset i sofaen - noget han aldrig har gjort før.

Så vi skyndte os til dyrlægen - som kunne konstatere at han havde ondt over det hele - i alle led og at det højst sandsynligt er en form for eínfektion - måske endda borelia : (

Han fik taget en blodprøve og fik smertestillende og en behandling med noget bredspektret bakterie dræbende noget.

De besluttede at beholde ham men jeg kan heldigvis hente ham her senere i dag!

Årh min lille hund - sikke et ´chok når de pludselig bliver syge.

Han kunne slet ikke gå i morges - og ville hverken tisse eller noget som helst.

Dyrlægen ringede for lidt siden og sagde at det smertestillende havde hjulpet gevaldigt - han kunne logrer med halen og havde spist lidt og været ude og gå en lille tur - så det var dejligt at høre.

Vi får svar på blodprøven i morgen eller måske først mandag.

Pu ha altså!

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 6x gardinstangsbeholder 1.000 kr.
  • Skift af blandingsbatteri 1.000 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Kenwood røremaskine. Blender har sat sig fast 500 kr.
  • Reparation af skriveborde 800 kr.
  • Græsslåning 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lille Møf er syg : (
  • #1   13. dec 2007 Åååhhhh hvor lyder det grimt =(

Håber han komme sig helt og hurtigt

• #3   13. dec 2007 Ja det håber jeg godt nok også - tænk at de kan blive så syge så hurtigt!

Men Cavaliere piver også meget - så man drosler det lidt ned og tænker at det ikke er så slemt, men jeg var ikke i tvivl i morges...

Jeg har bare snart været til dyrlægen med en haltende hund - og så det sekund man træder ud på parkeringspladsen - så halter de ikke mere : )

Øj hvor har jeg følt mig dum mange gange!

• #4   13. dec 2007 hvor er det bare synd for ham. håber han kommer sig..men det er da godt det smertestilende havde hjulpet.. har også prøve at finde mit dyr liggende blødene ud af munden det var så bare min kat.. dyrlægen sagde at enten var han blevet sparket hvad det ligende ret meget eller også var han blevet bekørt men så har bilen ramt ret heldigt.. han havde fået trykket tænderne sammen ned over tungen så tænderne gik gennem tungen, dyrlægen sagde at han ikke havde så store chancer for at overleve. men det gjorde han heldigvis. han har også haft noget urinvejssten 2 gange så han her været en MEGET dyr kat men alle de oprationer og det hele. for han skal have speciel mad.. han bliver kaldt fighter tarzan nede i læge huset heeg. han lever nu i sit bedste velgående...men held og lykke med din søde vovse..

• #5   13. dec 2007 rigtig god bedring....

• #6   13. dec 2007 Puha da - god bedring til ham

• #7   13. dec 2007 Rigtig god bedring med ham Nicola...........

Håber det går hurtigt over og han igen kan fise rundt og lave lidt ballade

• #8   13. dec 2007 God bedring med ham..

• #9   13. dec 2007 Så er vi hjemme igen-

Han virker næsten helt sig selv igen - det smertestillende har virkelig hjulpet!

Han fes rundt med Nelly, men nu er han træt - han har lige fået lidt at spise og virkede heldigvis sulten.

Han har et rødt plaster på efter blodprøven og ser meget tapper ud ; )

Regningen lød på 2770 kr - av - men forhåbentlig dækker forsikringen!

Nu venter vi spændt på svaret af prøven - og så skal han havde smertestillende og noget andet i 10 dage.

• #10   13. dec 2007 Puha sikke noget, Nicola:-(

Jeg håber han bliver helt fit for fight igen meget hurtigt..

Stakkels lille Møf..

Kommentér på:
Lille Møf er syg : (

Annonce