HUndetegn vs. mine hunde {{forumTopicSubject}}
Ja for noget tid siden købte jeg to smarte hundetegn, i guld med sten, formet som Dollar-tegn.. Jeg betalte den nette sum af 500-og noget. Alt er fint, lige indtil dagen efter, da Money's er faldet af. Da jeg finder det, kan jeg se at lykken er knækket af. Det finder jeg meget mærkeligt, for hun havde jo bare været ude for at tisse sammen med mig, det var lige efter hun havde været steriliseret og alt det der. Jeg kontakter firmaet og de er ikke glade for at ombytte det, men det gør de dog.. Så for 6-7 uger siden, er den gal igen, nu er begge tøsers tegn gået i stykker og det er den lykke som igen er knækket plus der er faldet sten af. Jeg ringer så til firmaet som sir de gerne vil se på dem og sende dem ned til deres leverandør i Australien så må de vurderer om de skal ombyttes eller hvad. Jeg har så endelig i dag fået en mail om at de ikke blir ombyttet, for firmaet vurderer at der ikke er en svejse-fejl.
Jeg har købt nogle tegn til 50 kr som de sku på i mellemtiden, de holder og der er ingen tegn på at de går i stykker!!
Nogle der har prøvet lignende? Jeg blir bare så skuffet over det her, for manden sidder og siger det er noget af det mest solgte og de har ingen andre klager end fra mig af. Men helt ærligt, det er da sjovt at mine hunde kun skulle ødelægge de tegn og ikke alle de andre de har haft i tiden..
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.594
- ville slet ikke turde lade mine hunde gå med dem ;o)
Dem mine har koster 19 kr. pr. stk .
Men tilbage til emnet - syntes det er for dårligt af det firma, der er 2 års reklamationsret på ALT hvad man køber i DK, så jeg ville ikke give op, men kræve dem byttet eller pengene tilbage, det er din ret!!!!!!
sep 2005
*ups*
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Dit navn:
Din Adresse:
Dit telefon nr.
Så opfylder det loven om hundeteg.
sep 2005
- det står der jo heller ikke noget om at der ikke gjorde *ss*
Det kan der vel nok stå selvom de koster 250 kr. pr. stk ;o)
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.923
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 94 Svar: 1.190
Ang. din situation så var det jo slet ikke det du spurgte om. Jeg synes det er meget for dårligt og jeg ville absolut heller ikke lade det gå stille hen. jeg ville klage til jeg fik pengene tilbage.
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 2.393
Men, nu hvor de så er gået i stykker, så sys jeg sgu det er mange penge at give for sådan noget, og man kan se på den lykke at den er knækket/vredet af, skulle mine hunde ha gjort det?? De har jo ikke ligefrem hænder!!! Et hundetegn burde sgu da også kunne holde til at hunden har det på ude, hvad skal det ellers gøre godt for????
Jeg lader min x kæmpe mod dem, han er så skide dygtig til sådan noget nemlig, og jeg ved han er opsat på at vinde den her, for han synes det er svinsk!
HUndetegn vs. mine hunde