{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
284 visninger | Oprettet:

Oversættelses hjælp! (LANG) {{forumTopicSubject}}

Hej... Jeg ville lige høre om der er nogen der gider hjælpe med at oversætte lidt dansk til engelsk?? Det er et lidt langt stykke..

Min mor har været gift med en alkoholiker. Vi vidste ikke at han drak, før min mor opdagede at der blev brugt mange penge på deres dankort.
Han lugtede aldrig af alkohol, havde ikke røde øjne eller nogen anden form for tegn på at han drak.
Han fik hjælp og er i dag ”clean”. Min mor og ham er dog ikke sammen mere.
Udover det har min mor de seneste år også drukket. Jeg ved ikke om man direkte kan kalde hende for alkoholiker, da hun ikke sidder derhjemme og drikker. men hun er i byen hver weekend. Hun er således også begyndt at priotere alkoholen frem for så meget andet. Hun finder på undskyldninger for at komme på værtshus.
Hun svigter familien, og mener selv hun er det sorte får. Jeg flyttede ud til min mormor for et par år siden, da jeg ikke kunne holde flere svigt og skuffelser ud.
Har haft og har stadig alkoholen tæt inde på kroppen.
På denne baggrund har jeg haft lyst til at undersøge alkoholen nærmere, og især hvad den gør ved ens krop.

På forhånd tak... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oversættelses hjælp! (LANG)
  • #1   30. dec 2007 Mange tak.. smiley

• #2   30. dec 2007 Kan se der er andre der vil hjælpe med at oversætte.. så det er fint..
    Men den var da en slem historie... Uhh hvor kan mennesker altså være ...... Godt vi har de skønne trofaste vovser!!

• #3   30. dec 2007 Mmm... Det er ikke ret sjovt.. smiley
    Og tak for hjælpen Tine, endnu engang! smiley

• #4   30. dec 2007 My mother was married to an alcoholic. We didn't know that he drank until my mother found out that a lot of money was being used on their credit card.
    He never smelled like alcohol, had red eyes or any other signs of drinking.
    He got help and is now ”clean”. He and my mother are, however, not together anymore.
    On top of that, my mother hass been drinking the last couple of years. i don't know if you can actually call her an alcoholic, because she doesn't sit around the house drinking, but she goes out every weekend. She's also begun to prioritise alcohol over many other things. She makes up excuses to go to bars.
    She's letting the family down and considers herself the black sheep of the family. I moved out to my granmother a few years ago because I couldn't deal with more let downs and disappointment.
    Alcohol has , and still does, had an impact on my life.
    Based on this, I have felt the desire to investigate alcohol, and especially its effects on a persons body.

Kommentér på:
Oversættelses hjælp! (LANG)

Annonce