Ens fremtid kan... {{forumTopicSubject}}
Ændre sig drastisk i løbet af få timer .
ved ej om i selv har sidtet i samme situation og tænkt lidt over livet
har lige drønnet min mor på hospitalet ..da hun skal under en størrer operation idag..lillebror er afleveret i børnehaven...nevø'en er afleveret i dagpleje ..
min lillesøster fik lov at tage med derned og sidde og vente på at operationen er overstået ..
selv må jeg blive hjemme ..da operationsforløbet tar et pænt stykke tid ..så jeg er nødsaget til at hente de små igen i eftermiddag..
Men tankerne flyver jo rundt ..
hvad nu hvis hun ikke vågner igen ..den risiko er der jo ..
hvad sker der så ...hvordan skal min søster og hendes søn klarer den ....hvad med min lillebror...hvad sker der med ham ...hans far kan ikke tage varer på ham ..da han har psykiske lidelser ..samt er alkohol og pille misbruger ..
hvad med mig selv ..går jeg nedenom og hjem ..har mistet min far da jeg var yngre ...ka ikke klarer at miste min mor ligenu ..ja man spekulere en del i disse situationer ..ens fremtid ka ændre sig ligeså hurtigt som et knips med fingrene.
Ja jeg undskylder indlægget ..men havde brug for at få lidt luft ..har ikke rigtig nogle at snakke med i den virkelige verden omkring det ..
okt 2007
Følger: 23 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 64 Svar: 966
jamen jeg er da selv et positivt menneske mener jeg selv .
men tankerne flyver rundt syntes jeg ..
også fordi jeg mistede min far under selvsamme operation ..han blev blot 40 år ..min mor er dog lidt ældre ..men selvfølgelig klarer hun den da...hun er stærk som en okse ..og sejere end en bjørn ..
men de der tanker er der stadig ..og tror de vil være der indtil der blir ringet om at operationen var vellykket ..
er dog et helvede at sku sidde og vente flere timer på det
okt 2007
ka bare ikke tage mig sammen til at komme igang *G*
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Jeg håber og krydser alt for at din mor klarer sig igennem..
Jeg håber du kan holde dig lidt beskæftiget imens.. Jeg ved godt at tankerne flyver..
Gå en tur med bette Sally.. Og så som du siger skal du hente de små..
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
Men jeg syntes det er smukt, at du bekymre dig om dine nærmeste og tænker på hvad der skal ske med dem hvis nu det værst tænkelige skulle ske........men bare vent og se .......i eftermiddag når din mor vågner, så ved du at alle dine bekymringer var uden grund........op med humøret....selvom jeg ved det kan være lidt svært nu.
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
okt 2007
så hun får sin tur senere igen ...
og ja de små skal hentes ..men det er først i eftermiddag engang ..så der er laaaaang tid til at ku sidde på HG
okt 2007
grunden til der er de tanker ..er netop at jeg mistede min kærer fader af samme årsag...
meeen mon ikke hun klarer den ..somsagt er de dygtige idag ..håber jeg så også de beviser ..
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
okt 2007
jeg er allerede igang med oprydtningen så småt *G*
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 149 Svar: 967
Jeg føler med dig og din familie , og håber at operationen går som den skal !
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 33 Svar: 1.057
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 161 Svar: 3.259
Vi kan sige så mange ord vi vil , der er vist ikke rigtig nogle der kan hjælpe dig lige nu,
Det eneste vi kan er at ønske held og lykke ,og at vi forstå dig , det er jo din mor og så ellers sende dig en masse trøstekrammer lige nu.
Og husk så at tænke positivt.
okt 2007
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Jeg er sikker på hun nok skal klare den -som du selv siger, er lægerne rigtig dygtige i dag.
Herfra i hvert fald en kæmpe krammer til dig, og god bedring til din mor.
Ens fremtid kan...