{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pæne frisurer?
  • #2   9. jan 2008 Rikke: SÅ meget tør jeg heller ikke at sætte min lid til frisøren og især ikke når det er en jeg ikke er blevet klippet af før.
    Jeg har en ide til hvordan det skal være, men jeg ville gerne finde noget der mindede lidt om det jeg tænker på for at se hvordan det ser ud i virkeligheden.. smiley

    Tina: Det klæder ikke mig at være skaldet.. hehe..
    Skal også kigge lidt i de mapper, men det er bare begrænset hvor meget man kan nå inden man selv skal ordnes. Og skal jo gerne vide hvad jeg vil have gjort når jeg sidder i stolen.. *s*


  • #3   9. jan 2008 Har set en hp, hvor man kan sætte sit billede ind i forskellige frisurer. Og se hvad der vil klæd elelr ikke. Kender I den side. Frisørerne gør ikke.

  • #4   9. jan 2008 er det ikke bedre at tage en snak med frisøren når du er der?

    de er jo uddannet i at kunne se hvad der passer til ens hovedform og alt det


  • #5   9. jan 2008 Ja, jeg plejer også at overlade det til frisøren - hun/han kan se, hvad der passer til mig..

    Vi har som regel en lille snak om, hvor vildt jeg synes det skal være i denne omgang, og så går hun til den...

    Min garanti sætter jeg så ved mit valg af frisører. Jeg sørger for, at det er veluddannede og at de tager ud i verden på messer og efteruddannelse.
    De ved, hvad de laver.
    Men koster lidt mere end andre...


  • #6   9. jan 2008 Doggymom: Kender godt siden og har også brugt den. Men det er begrænset hvor mange frisurer man kan få lov til at prøve. Ellers skal man betale for det.

    Janne og CH: Har også tænkt mig at snakke lidt med frisøren, men jeg vil også helst gerne selv kunne komme med lidt input hvis jeg nu ikke er enig i hvad frisøren synes ville være pænt. Især når det nu er en ny person der skal ordne håret. Plus jeg gerne vil have noget lidt mere anderledes denne gang end hvad jeg plejer. Det er langt fra altid jeg har været tilfreds med hvad frisørerne har lavet, som de syntes ville passe til mit ansigt.


  • #7   9. jan 2008 www.makeoversolutions.com smiley der kan du gå ind og prøve med nogle forskellige farver og frisurer, se en masse billeder osv osv..

  • #8   9. jan 2008 ah, den kendte du så godt ku jeg se smiley

  • #9   9. jan 2008 M T: Jeg kunne faktisk ikke huske hvad den hed, men fandt den lige i foretrukne ½ min før jeg kom ind og så at du havde skrevet det.. hehe..

Kommentér på:
Pæne frisurer?

Annonce