{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

Tøj-tyve! {{forumTopicSubject}}

Her sidder jeg og skal lige ud med alle mine frustrationer.

Idag var det endelig tid for mig til at komme på januar-udsalg, den dag har jeg glædet mig til lige siden jul. Men ak ja, dagen blev ikke god alligevel.

Det hele startede godt ud og min kæreste og jeg fik fundet en masse lækkert tøj, vi betaler, tager den store pose tøj og går videre.
I næste butik prøver jeg et par jeans, jeg skal lige hente et par større, så jeg lader forhænget være for og smutter hurtigt ud og henter en størrelse større. Da jeg kommer tilbage, ja, så er alt det andet tøj vi lige har købt tyvstjålet. Og butikken var ligeglad, de gad ikke engang hjælpe med lige at kigge efter den.
Jeg blev SÅ frusteret og er det stadig.

Posen dukkede aldrig op, og vi måtte gå tilbage og købe alt det samme tøj igen. Så januar-udsalg blev det ikke alligevel, når man skal købe det to gange.

Jeg haaaader tøjstjælende tyve-hapsere. Og så fra et optaget prøverum.
Hold øje med jeres ting!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tøj-tyve!
  • #1   11. jan 2008 Ja det må du så gøre for fremtiden, hold øje med sine ting, og ikke bare lade det flyde.. folk stjæler med arme og ben,

  • #2   11. jan 2008 Øv for noget kedeligt noget...
    Det er til at blive rasende over at der er nogle der tror at alt er til fri afbenyttelse, og ikk kan holde pølserne for sig selv...
    Syntes det er lidt dårlig stil af butikken at de ikke ville hjæpe jer....


  • #3   11. jan 2008 æv. ærgeligt. havde butikken ikke overvågningskameraer?

  • #4   11. jan 2008 Altså jeg ved godt jeg lod det stå i prøverummet, men min kæreste stod lige ude foran forhænget, og det var trukket for. Så det nok blevet hapset fra prøverummet ved siden af, det er min teori. At der er en der har haft en lang arm og vupti Jeanettes pose var væk. Det er det der irriterer mig... Altså altså...

  • #5   11. jan 2008 Øv hvor er det træls, jeg kan simpelthen ikke fatte at folk ikke kan finde forskel på dit og mit. Jeg kender al for godt det med at folk stjæler. Jeg arbejder selv i en tøjbutik, og selvom vi har alarmer på ALT tøjet, er der folk der enten brækker alarmerne af, eller direkte har en alarm aftager og tager alarmerne af. Finder ofte afbrækket/aftaget alamer som er lagt i hætter og lommer på andet tøj. Folk er fandme strænge

  • #6   11. jan 2008 Butikken kunne nærmest talt ikke opføre sig uinteresseret i det end de gjorde.

    Det var bare sådan noget: "Nå en pose, nej, den har vi ikke set, alle folk har jo poser", "I prøverummet siger du, thihi, så var det nok noget lækkert tøj siden de ville tage det". (Efter den sidste kommentar blev jeg nødt til at overlade eftersøgningen til min kæreste og forlade butikken selv).


  • #7   11. jan 2008 selvfølgelig kunne butiken måske lige kigge rundt i butikken, men jeg vil sige det sådan, de kunne jo ikke stille noget op, og det var jo ikke deres skyld, men ligefrem at grine dig op i ansigtet det kan de ikke være bekendt, kunne drømme om at gøre det med mine kunder.

    Nogen stiller også poser fra sig i vores butik, og vi siger at det er på eget ansvar de gør det, vi er ikke ansvarlige for det hvis det forsvinder, men igen, jeg synes det rigtig ærgeligt for jer


  • #8   11. jan 2008 Hold kæft hvor tarveligt...

Kommentér på:
Tøj-tyve!

Annonce