{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Jeg troede.. {{forumTopicSubject}}

...at man var medlem af dette galleri for at vise sin hund frem, bytte, købe og sælge..snakke med andre hundeejere om lykkestunder, men også om problemer.. men som tiden er gået her (Ja, nu har jeg været medlem i snart 2 år af denne side) så sys jeg lidt at den "hjælp" vi engang var så gode til at give hinanden, så småt svinder væk.. når folk spøger om der er nogen der også kender til det, så overrumples folk med kommentare som støder og sårer. Med den verden vi lever i med mobning af både børn og voksne, burde vi så ikke sætte et eksempel, vi er i det mindste voksne mennesker, det er jo ikke ARTO dette her, vel?

Det er ok at råde folk at ringe til dr. dyr, hvis de synes at situationen er for alvorlig.

Da jeg blev medlem af denne side, var det først og fremmest fordi jeg ville vise min lille guldklump frem, men jeg sys det var rart at kunne spørge andre erfarne hundeejere om hvad de mente istedet for at belemre dr. dyr, med spørgsmål som: SKAL hanhunde løfte benet for at tisse, eller er det ok de sidder ned? eller er min hund unormal?

og når folk står med hovsa hvalpe (hvalpe der er kommet til verden ved en uplanlagt parring)=dårlig ejere?
slap nu af, mennesker! Mennesker sætter altså også børn i verden ved et tilfælde = dårlige forældre?

Det er min første hund alene og hun er mit et og alt, men erfaring gør mester!

Hvad er der blevet af de gode råd, klappen på skuldren og ord der kan trøste i en hård situation?

Hvad er der blevet af det gamle HG?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg troede..
  • #1   17. jan 2008 sikken et godt indlæg selvom jeg kun har været her et par uge kan jeg læse mig frem til hvordan alle skriver hårdt ind til folk

    Rigitg godt


  • #2   17. jan 2008 hmm nu har jeg aldrig tiltaget vildt meget i hg snak dog vil jeg sige at nogle gange kan jeg altså også komme med stødende kommentare men synes bare en gang i mellem folk er lidt for ukloge og modige.
    jeg har ved flere episoder set indlæg om at hunden ikke er rigtig klog osv og jeg har så rådet ud fra hvad jeg synes er helt alm. sund fornuft.

    nu er det jo et debat forum og man skal have lov at sige sin mening ..

    men dermed ikke sagt jeg ikke støtter dit indlæg for helt sikkert det er irriterende,

    men synes det er en svær gang.


  • #3   17. jan 2008 Kan kun give dig ret, men jeg tror at lang de fleste herinde går op i deres udfordringer og stemmerunder.

    Men vi er jo ikke ens. Så det skal nok være sådan.


  • #4   17. jan 2008 Hejj Charlotte ,kan da kun give dig helt ret i det du skriver .Ja der skal være plads til at begå fejl.og vi er jo bare mennesker ,og det er menneskligt at fejle .

  • #5   17. jan 2008 Selvfølgelig skal der være plads til ytringsfrihed og debat, men nogen gange er det som om folk bare kaster med lort for at kaste med det.. hmm.. lidt for meget zoo på hjernen:-)



  • #6   17. jan 2008 Kai: det er nok rigtig nok..

    men heldigvis er vi alle forskellige, vi har forskellige meninger, men jeg troede bare at hvis der var noget vi kan blive enige om herinde, så er det at vi vil vores hund det bedste.



  • #8   17. jan 2008 nemli Kai, det er også det jeg mener!!



  • #9   17. jan 2008 Jeg kan godt forstå, at man måske nogle gange får nogle ret så skarpe svar, hvis man ikke har passet ordentlig på sin hund, og den fx har lavet et ups kuld som slet ikke var påtænkt.
    Eller at man er kommet til at alve på sin hund selvom den har en genetisk betinget sygdom.... Jeg mener dog at man trods sin holdning til disse spørgsmål godt kan bevare kammertonen og lade argumenterne tale for sig selv - tror også det er det man kommer længest med i en debat.

    Men det er min opfattelse, at mange der søger råd slet ikke ønsker råd da de allerede har besluttet sig for hvad de skal gøre, og derfor ender mange debatter hvor der søges hjælp, med at blive en følelsesladen debat fremfor en velargumenteret og saglig debat.

    Trine


Kommentér på:
Jeg troede..

Annonce