{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
221 visninger | Oprettet:

ihh det bliver en god dag (hundeting) {{forumTopicSubject}}

i dag har både mig og kæresten fri, så vi tager til den nermeste storby (vi bor i en lille by med 5 huse og et fælles lukum, næsten da=) ) og dkal købe halsbånd og snor minst til diesel og hvis det ikke biver for tungt, også en sæk RC, vi må være i god tid for ved ikke hvornår vi ellers kommer nogen steder jeg glæder mig, vi har fået sådan en kæmpe plastik kurv af nogen venner engang for vi troede at når vi skulle have hund så blev det en stor en men det blev der hurtigt vendt om på =) men har overvejet at købe en sækkestol til hsm for har læst at den er god fordi den former sig efter hunden

håber i kan finde hovede og hale =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ihh det bliver en god dag (hundeting)
  • #1   21. jan 2008 UUuuuuuhhhhh !!!! =D

der er da bare ikke noget bedre end at shoppe til sin nye hund =D
    - Eller som jeg, købe en masse som vi verken har brug for eller plads til *fnis*

Sækkesengen ville jeg vente med hvis jeg var dig..
    Sådanne små hvalpetænder synes det er spændende at tygge i ting og kuglerne er et helvede at få støvsuget op igen ; )

• #2   21. jan 2008 jeg elsker også at shoppe til hundene... især hvis jeg har mange penge... he he...
    Jeg ville også vælge at vente med sækkepuden... til gengæld er det der immiteret lammeskind rigtig dejligt til en vaps... smiler...

Håber at du får en dejlig og skøn shoppe dag... smiler

• #3   21. jan 2008 Pyt med hoved og hale, jeg læser et glad og forventningfyldt indlæg og det varmer her :o)

Et lille råd : De fleste hundehvalpe er ikke glade for store kurve, de vil gerne have et sted de kan overskue at rulle sig sammen i. De føler sig ikke trygge når den er for stor de små pus.

Var jeg jer ville jeg starte med en passende papkasse eller andet med en dejlig puttenusse dyne og så bruge den store med tiden. :o))

• #4   21. jan 2008 jamen så finder vi en papkasse frem nogen dage før vi henter ham, ja vi skal jo så også have tøj til sønnen så der skal nok blive brugt penge i dag =)

• #5   21. jan 2008 Helt enig med Janie.
    Jeg havde en ny kurv parat til Sakki - han har aldrig brugt den, men den er da fin nok til at ha legetøj i ....ggg. Held og lykke ;O)

• #6   21. jan 2008 Ærgeligt I bor så langt væk...........

Jeg elsker at bruge penge, især andres ;o))

Kommentér på:
ihh det bliver en god dag (hundeting)

Annonce