448 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Svanens død. Svanens død.

I går ved 13 tiden, cyklede jeg en tur med Babett, Så hun kan komme i konditionsform, men efter ca. 10 min. cykling, skulle vi lige en tur med på engen, vejen er en grusvej, som var godt kørt op, den var både glat og fedtet, pga. regn..

Jeg sætter farten ned for at stå af cyklen. Men det jeg får sat venstre fod på jorden, skrider foden, foden skrider til venstre, og cyklen går til højre, så faktisk står jeg i spagat, (må ha set komisk ud).

Og sætter mig direkte på rumpen, i en dejlig mudderpøl. Stadig ven højre ben oppe på cyklen, jeg slap cyklen, og nu sad jeg har og gloede, og hold kæft hvor gjorde det ondt, hver gang jeg rørt på mig, for der bare en smerte igennem mit venstre ben, fra ballen til hæl. Her sad jeg så og der var bare ikke et menneske i nærheden, og min mobil, som jeg eller plejer at ha med, ja den lå derhjemme.

Babett synes at det var vældig fint at jeg sad der, for nu ville hun bare lege, så jeg måtte sig nej til hende, og at hun skulle gå din vej, for jeg havde virkelig ondt, og havde ikke lyst til at lege..

Jeg fik mig selv på højkant igen, og nu begyndte turen hjemad, jeg kunne dårlig bevæge mit venstre ben, og hver gang jeg satte fra, da, vi så kom op på asfalteret vej, prøvede jeg at sætte mig på cyklen, det gik fin, cyklede med det ene ben.

Hjemme, ringede til lægen, som ringede til Falck, at jeg måtte en tur på sygehuset, for at blive røntgenfotograferet, det var meget sandsynlig at hoften var gået af led, eller det der var værre..

Heldigvis var der ikke sket noget alvorligt, men en stærk forstuvet tommefinger, og forstukket ledbånd og muskler i benet, så det var billigt sluppet.

Så nu kan jeg dårlig sidde eller lægge, rejse mig, uden at der bare gør ondt, og Babett forstå ikke en skid af det, hun synes bare jeg er for langsom, og må bare vente på mig..

Ja, man skal sku kører forsigtigt især der hvor der er fare for at skride ud, så kan man hurtigt komme til at danse til Svanens død…

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svanens død.
Kommentér på:
Svanens død.

Annonce