357 visninger
|
Oprettet:
Fucking håndværker {{forumTopicSubject}}
Ja, så skulle man have trukket 380 volt til komfur i lejligheden idag, og tror i så ikke idioterne har ødelagt mit træ gulv i køkkenet... Spader, har ridset det fuldstændig..
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Svar: 5
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 12 Emner: 85 Svar: 1.807
Er det dit eget eller er det lejet ??
sep 2006
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 147 Svar: 747
Prinsesse : Er min egen lejlighed...
Har tænkt mig og klage også må de fandme bare hoste op og komme og slibe mit gulv, eller trække fra prisen, for skal give 10000 kr for at få det lavet...
maj 2007
maj 2007
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
feb 2007
Men det jo typisk - det tænker man altid på!!!
Marlene - er du fra Ringsted?
sep 2006
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 147 Svar: 747
feb 2007
maj 2007
aug 2007
Følger: 51 Følgere: 50 Emner: 376 Svar: 3.638
maj 2007
nov 2005
Følger: 61 Følgere: 58 Hunde: 5 Emner: 240 Svar: 1.158
men det sgu altid elektrikkeres skyld når der sker noget efter vi har været der..
har prøvet at stå i en hel anden del afen kæmpe bygning og faktisk tod og kiggede teginger inden jeg skulle lave noget men så kom der nogne farene og sagde det var sgu fordårligt at jeg havde slukked for strømmen nu havde de misted alt data..
jeg havde ikke lavet en skid..
men hvis de har ødelagt dit gulv så må de jo erstatte .. men jeg plejer at være omhyggeligt med folks ting.. hvis det er fint gulv så er det på strømpe sokker selv om vi skal have vores sikkerhedssko på i tilfælde af der sker noget med vores fødder. for så får vi det ikke dækked..
mvh Alex
mar 2006
Følger: 36 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 30 Svar: 546
jul 2006
Følger: 35 Følgere: 974 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 245 Svar: 9.461
Hos os er håndværkere aldrig mere uden opsyn, da vi havde en rigtig dårlig oplevelse dengang jeg boede på kollegie med min første hund. De skulle komme og lave min radiator og havde så sendt et brev om hvad dag de kom.Men der var jeg på arbejde og jeg ringede så til både håndværker firmaet og kollegie administrationen og sagde at når der var hund ville jeg ikke have de gik ind uden at jeg var hjemme. Det var fint nok de spurgte hvornår jeg var hjemme også ville de komme der.
Fint. Da jeg kommer hjem og åbner døren er det første syn der møder mig min hund der sidder i sin kurv i gangen og halser (med tungen ude af munden) helt vildt, hun skummer om munden og ænser ikke at jeg kommer ind. Da jeg så tager hende op (hun var en glathåret fox(kan ses i fotoalbum) opdager jeg at hendes eneskulder er VILDT hævet og der er en bule på størrelse med en tennisbold. Ud i bilen med kræet og til dyrlægen. Hun havde så forstuvet sin skulder og var chokeret så hun overnattede hos dyrlægen med væskedrop.Da jeg kommer hjem (uden hund) tømmer jeg postkassen på vej ind, her ligger en seddel fra håndværkerfirmaet om at jeg skal ringe til dem med det samme da en af deres håndværkere er blevet bidt af min hund!! Jeg ringer med det samme og får at vide at de ER gået ind uden jeg var der, for det var jo bare en lille hund(??). Og den var altså bare gået til angreb da han var kommet ind. Jeg sagde at jeg ville snakke med hans chef. Jeg forklarede chefen at Jessie var redningshund og jeg ville vædde hvad som helst på at hun ikke havde bidt uden grund og at jeg jo havde bedt om at de ikke gik ind.
Chefen gik så idioten på klingen (da han jo reelt var brudt ind) og det viste sig han var bange for hunde og da Jess så var kommet over til ham havde han slået hende med sin hammer!!! og så havde hun bidt ham i benet.
Det endte med at firmaet betalte dyrlæge regningen og vi fik en stor buket blomster og et kødben. Men DAMN .. så vil jeg hellere have ridset et gulv..men kan da godt se det er skide surt.
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.971
aug 2005
Følger: 23 Følgere: 47 Hunde: 5 Emner: 146 Svar: 4.185
feb 2007
Min store dreng på 4 år stod og charmerede dig på rådhuskroen..
Det er ved at være længe siden
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.611
Fucking håndværker