{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fucking håndværker
  • #1   31. jan 2008 Polske håndværkere ;P

• #2   31. jan 2008 Nej nogen kvajhoveder!!

Er det dit eget eller er det lejet ??

• #3   31. jan 2008 Kasper : Neeej danske nok smiley

Prinsesse : Er min egen lejlighed...

Har tænkt mig og klage også må de fandme bare hoste op og komme og slibe mit gulv, eller trække fra prisen, for skal give 10000 kr for at få det lavet...

• #4   31. jan 2008 okay hehe det lyder som en gang polsk arbejde smiley

• #5   31. jan 2008 men jeg vil også sige at du skal klage det ligner ikke noget at ødelægge gulvet

• #6   31. jan 2008 ...typisk...

• #7   31. jan 2008 Så skal du ihvertfald klage !! Eiii hvor ærgeligt at du ikke har taget billeder af køkkenet før de har været der .... Og så efter...

Men det jo typisk - det tænker man altid på!!!

Marlene - er du fra Ringsted?

• #8   31. jan 2008 Er det skam ikke .. Dansk firma der har lavet det, og min fætter kender ham der ejer det, så vi har fået rabat i forvejen, men er jeg pisse ligeglad med de skal bare hoste op...

• #9   31. jan 2008 Ja de skal da betale - ingen tvivl om det !

• #10   31. jan 2008 Ja man kan ikke bare gå fra et ødelægt gulv..

• #11   31. jan 2008 Hov hov hov ikke noget galt med håndværkere,

• #12   31. jan 2008 jo polske hehe jeg har selv en fætter og en onkel er der håndvækere ;D så rolig nu, no offense for håndværkere generalt

• #13   31. jan 2008 det koster altså ikke 10.000 at få slebet et trægulv.. men hvordan har de risset dit gulv ? og er du sikker på det ikke er dine hunde der har rissed det..

men det sgu altid elektrikkeres skyld når der sker noget efter vi har været der..

har prøvet at stå i en hel anden del afen kæmpe bygning og faktisk tod og kiggede teginger inden jeg skulle lave noget men så kom der nogne farene og sagde det var sgu fordårligt at jeg havde slukked for strømmen nu havde de misted alt data..

jeg havde ikke lavet en skid..

men hvis de har ødelagt dit gulv så må de jo erstatte .. men jeg plejer at være omhyggeligt med folks ting.. hvis det er fint gulv så er det på strømpe sokker selv om vi skal have vores sikkerhedssko på i tilfælde af der sker noget med vores fødder. for så får vi det ikke dækked..

mvh Alex

• #14   31. jan 2008 jeg var sku blevet tosset ,,,,,,,,

• #15   31. jan 2008 Jeg vil sgu hellere have de ridser gulvet end så meget andet..

Hos os er håndværkere aldrig mere uden opsyn, da vi havde en rigtig dårlig oplevelse dengang jeg boede på kollegie med min første hund. De skulle komme og lave min radiator og havde så sendt et brev om hvad dag de kom.Men der var jeg på arbejde og jeg ringede så til både håndværker firmaet og kollegie administrationen og sagde at når der var hund ville jeg ikke have de gik ind uden at jeg var hjemme. Det var fint nok de spurgte hvornår jeg var hjemme også ville de komme der.
    Fint. Da jeg kommer hjem og åbner døren er det første syn der møder mig min hund der sidder i sin kurv i gangen og halser (med tungen ude af munden) helt vildt, hun skummer om munden og ænser ikke at jeg kommer ind. Da jeg så tager hende op (hun var en glathåret fox(kan ses i fotoalbum) opdager jeg at hendes eneskulder er VILDT hævet og der er en bule på størrelse med en tennisbold. Ud i bilen med kræet og til dyrlægen. Hun havde så forstuvet sin skulder og var chokeret så hun overnattede hos dyrlægen med væskedrop.Da jeg kommer hjem (uden hund) tømmer jeg postkassen på vej ind, her ligger en seddel fra håndværkerfirmaet om at jeg skal ringe til dem med det samme da en af deres håndværkere er blevet bidt af min hund!! Jeg ringer med det samme og får at vide at de ER gået ind uden jeg var der, for det var jo bare en lille hund(??). Og den var altså bare gået til angreb da han var kommet ind. Jeg sagde at jeg ville snakke med hans chef. Jeg forklarede chefen at Jessie var redningshund og jeg ville vædde hvad som helst på at hun ikke havde bidt uden grund og at jeg jo havde bedt om at de ikke gik ind.
    Chefen gik så idioten på klingen (da han jo reelt var brudt ind) og det viste sig han var bange for hunde og da Jess så var kommet over til ham havde han slået hende med sin hammer!!! og så havde hun bidt ham i benet.
    Det endte med at firmaet betalte dyrlæge regningen og vi fik en stor buket blomster og et kødben. Men DAMN .. så vil jeg hellere have ridset et gulv..men kan da godt se det er skide surt.

• #16   31. jan 2008 håndværkere har forsikring. hvis ikke deet var sort arbejde.

• #17   31. jan 2008 Jeg er håndværker , min kæreste er selv stændig tømrer , det er bestemt ikke min oplevelse at håndværkere splitter mere end de laver, 10000 kr for et risset gulv . det lyder til gengæld dyrt

• #18   1. feb 2008 Marlene - synes jeg har set dig i Ringsted .. tror det var på rådhuskroen og i byen på Crazy senere på natten .. - godt nok var jeg fuld - men synes det ligner dig...

Min store dreng på 4 år stod og charmerede dig på rådhuskroen.. smiley

Det er ved at være længe siden

• #19   1. feb 2008 Det er da ikke gulvet der koster 10000 at få lavet, men det håndværkerne var der for at lave.

Kommentér på:
Fucking håndværker

Annonce