{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Når kvinder lyver {{forumTopicSubject}}

En dag sad en syerske og syede nær elven, da hendes fingerbøl pludselig falde i vandet. Da hun skreg op kom Gud til hende og spurgte "mit kære barn, hvorfor græder du?"

Syersken fortalte at hendes fingerbøl var faldet i vandet og at hun behøvede det for at hjælpe manden sin til at tjene til livets ophold.

Gus sænkede hånden ned i vandet og tog et fint fingerbøl af guld med perler op. "er dette fingerbøl dit?" spurgte Gud.

"Nej" sagde syersken.

Gud sænkede igen hånden ned i elven og fandet et fingerbøl med safirer. "Er dette fingerbøl dit?" spurgte Gud.

Igen svarede syersken nej.

Gud undersøgte bunden af elven igen og fandt et fingerbøl i ler. "Er dette fingerbøl dit?" spurgte Gud. "Ja" sagde syersken.

Gud blev så glad for kvindens ærlighed, at han lod hende beholde alle tre fingerbøl og kvinden drog glad hjem.

Nogle år senere gik syersken tur langs elvebredden med sin mand, dan han pludselig trådte forkert og faldt ud i vandet og forsvandt.

Da hun skreg om hjælp dukkede Gud og igen. "Hvorfor græder du mit barn?" spurgte Gud.

"Åh Gud, min mand er faldet i elven"

Gud rakte ned i elven og kom op med George Clooney.

"Er dette din mand?" spurgte Gud.

"Ja" græd kvinden

Gud blev skuffet "Du lyver, det er en synd"

Syersken forklarede, "Åh tilgiv mig min Gud, det er en misforståelse. Jeg tænkte, hvis jeg havde sagt nej til George Clooney, havde du måske trukket Brad Pitt op næste gang. Hvis jeg sagde nej til ham, ville du hente min mand op. Hvis jeg da havde sagt ja ville du give mig alle tre. Gud, jeg har ikke det bedste helbred og kunne ikke tage varer på alle tre mænd, så det er DERFOR jeg sagde ja til George Clooney.

og Gud lod hende beholde ham.

--------------------------------------------------------------------

Moralen i denne historie: Når en kvinde lyver, er det for en god og ærlig grund og til bedste interesse for andre.

Det var vores historie, og vi tror på den!

Hilsen

Alle os kvinder


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når kvinder lyver
Kommentér på:
Når kvinder lyver

Annonce