{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

godnat {{forumTopicSubject}}

ville lige skerive godnat og en sang der passer godt til vejeret og som er en af min søns ynglings ikke en godnat sang men alligvel en der kan bruges

vinterby øster, ja venterby øster, det er der jeg er post
i regn og slud i sne og frost
skal posten ud når man er post
og ikke en kryster i venterby øster det er der jeg er post

vinterby øster, ja venterby øster, det er der jeg er post
jeg tar den med ro det kan i tro
men hvis jeg vil så køre jeg til
så jorden den ryster i vinderby øster det er der jeg er post

vinterby øster, ja venterby øster, det er der jeg er post
jeg lider at tørst og det er slemt
men når den er værst så finder jeg nemt
en kaffesøster i vinterby øster det er der jeg er post

vinterby øster, ja venterby øster, det er der jeg er post
jeg tror jeg har slidt mig blå og gul
men jeg sir skidt for nu er der jul
og ihh hvor det trøster i vinterby øster det er der jeg er post

nu er stavefeglene gratis,

sov godt alle sammen


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  godnat
Kommentér på:
godnat

Annonce