{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
333 visninger | Oprettet:

Aiya parrer kattene.. Video.. {{forumTopicSubject}}

Ja Aiya er jo ved at blive kønsmoden, men er lidt i tvivl om hvilket køn hun er.. Hun er jo tæve, men tror tilsyneladende hun er en hanhund og vores hankatte er små tæver, så de får lige en tur af og til.. Det ser lidt sjovt ud.. Hehe..

Kig forbi og se videoen.. Skriv også gerne en kommentar :o)

http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=8178

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aiya parrer kattene.. Video..
  • #1   5. feb 2008 Smiler....

• #4   5. feb 2008 Mon ikke katten nok kan klare sig/sige fra, hvis det bliver for meget - det er jeg sikker på smiley

• #6   5. feb 2008 For mig at se er det nu ikke særlig sjovt.
    Ikke alle katte er i stand til at sige fra, det er mine egne da ikke. Så må andre jo træde ind og sige fra for dem...

Synes det er ulækkert.

• #8   5. feb 2008 Hehe det gjorde Lilly også en gang.

• #10   5. feb 2008 Giver Tine L ret.... :O)

• #11   5. feb 2008 helt enig med Tine L .

• #12   5. feb 2008 Katten prøver faktisk på videon at gå sin vej, men der tager Aiya igen om katten... Og det var så der jeg mente man burde gribe ind... For der har katten prøvet at fordufte og vist den ikke gider mere, men mislykkedes fordi Aiya er større og stærkere.

Er personligt også meget mod hunde som prøver at parre gud og hver mand.... *smågriner* Det er så bare ikke tit man ser en tæve være den som gør det *G* Og i det kan jeg godt se det sjove - men igen, der burde være sagt stop, da katten viste den ikke gad mere, men ikke fik lov at gå.

• #13   5. feb 2008 Tine: Kattene er selv vilde med Aiya og kravler selv hen til hende, så jeg tror overhovedet ikke de har et problem med det.. Havde de det, så havde jeg heller ikke syntes det var sjovt..

• #14   5. feb 2008 Vores katte kan sagtens selv sige fra hvis de ikke gider og Aiya har fået et dask op til flere gange, så det klarer de helt og aldeles selv til perfektion.. Jeg vil ikke gå ind og lege hønemor sålænge der ikke er et problem.. Men jeg kan da lægge et andet klip ind, som jeg tog lige før klippet med Aiya, så kan i se hvilket forhold de har til hinanden...

• #15   5. feb 2008 Tine: Der er jeg helt uenig med dig.. Mine katte kan sagtens selv sige fra, så det behøver de ikke mig til at gøre..

De kan være ligeså stride overfor Aiya, men det må de selv finde ud af at håndtere.. Jeg er der ikke til at holde hånden over dem alligevel når de render rundt alene..

• #17   5. feb 2008 Daisie: Tak :o)

Så har jeg fået lagt en video mere ind, så i kan se at vores katte altså bestemt ikke lider bare fordi vi har hund.. Det skal lige siges at Aiya sad der først og så kom kattene..

http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=8183

Kan blive noget så irriteret når folk som hverken os eller vores dyr kan sidde og betvivle om vi behandler dem ordentligt..

Jeg er bare af den holdning, at sålænge dyr kan klare sig selv i naturen, så kan de så sandelig også selvom de er kæledyr.. Og om det skal koste Aiya et øje som For stamtavler siger, så må det jo gøre det hvis hun selv har været ude om det..

Kattene lægger selv ligeså meget op til leg, som Aiya gør..

• #18   5. feb 2008 For stamtavler: Vores dyr kan sagtens sammen uden problemer, så jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle gå og lege hønemor når de leger sammen..

• #19   5. feb 2008 Om det så skal koste hende et øje ? ? ?

OMG for en holdning...........

• #20   5. feb 2008 Miss Muuh: Sådan var det ikke ment, men hvis kattene svarer fra sig har hun selv været ude om det, og ja jeg ved katte kan kratte øjet ud på en hund, men det i yderste tilfælde det sker, så jeg forstår det store ståhej over det..

• #21   5. feb 2008 I et offentligt debat forum kan man ikke forvente alle er enige !

Har ikke set den ene eller den anden video, simpelthen fordi jeg ikke finder det morsomt at se hunde humper kat eller hund humper hund.
    ( eller what ever )

Og kan man ikke klare mosten burde man lade være med at lave indlæg eller hoppe over forum i det hele taget.

• #22   5. feb 2008 Så forstår jeg ikke din grund til at pointere os andre og ikke omtalte videoere?

Fordi finder man det ikke sjovt, men åndsvagt "jeg klikker da bare væk igen, og behøver tænke mere over det."

Så god tur.

• #23   5. feb 2008 For stamtavler: Fordi det sker én ud af tusinde gange.. Kender kun én hund her på HG som rent faktisk har mistet øjet, så den chance tør jeg godt at tage..

• #24   5. feb 2008 Miss Muuh: Desuden kan jeg kun give Dennis og Mette ret, da jeg ikke oprettede denne tråd for at diskutere hvad der er rigtigt eller forkert, men for at fortælle jeg havde lagt en ny video ind..

Der stod jo allerede inden linket hvad videoen handler om, så hvis folk finder det så forkasteligt, hvorfor så overhovedet se den?

• #25   5. feb 2008 Som jeg skrev : Har ikke set den ene eller den anden video.

Og kommenterede ikke dine "fine" hund humper kat film, MEN dine holdning.

• #26   5. feb 2008 For stamtavler: Det var da dig der startede med det øje.. Bare fordi din hund har haft en dårlig oplevelse med katte og nu hader dem, betyder det jo ikke at alle andre hunde kommer til at få det..

Jeg kender tonsvis af hunde som har gået med katte hele deres liv..

Efter din mening skulle de slet ikke nærme hinanden så eller hvad?

Bemærk lige at jeg skrev at kattene er ligeså legesyge som hunden, så jeg kan virkelig ikke se det frygtelige i at de leger sammen.. Jovist går de over hinandens grænser af og til, men dyr er altså kloge nok til selv at sige fra også..

Og så kan jeg virkelig ikke se dominansen i det.. Hvis du kiggede på det sidste klip jeg har lagt ind, er det sådan de er 99% af tiden.. At hun forsøger at humpe kattene er udelukkende kun fordi hun er ved at blive kønsmoden og ikke ved hvordan man gør.. Ligeså vel som hanhvalpe humper alt og alle når de bliver kønsmodne..

• #27   5. feb 2008 Miss Muuh: Når du skriver "fine" i parentes, betyder det så du har noget imod min hund også?! Og hvad er det du mener er så galt ved min holdning?

• #28   5. feb 2008 Niks mine " var for at fremhæve, ikke andet.
    Og sviner jeg nu din hund til ??

Hvor ?? -Har ikke nævnt din hund med et eneste ord.

• #29   5. feb 2008 Tine: Ja, læg en kommentar til videoen.. Ikke til at starte en debat.. Du kunne jo have skrevet din kommentar inde under videoen så hvis du syntes det er så forkasteligt.. Kan bare overhovedet ikke se problemet i det, for der er ingen af dem der lider overlast.. Alle dyr går over hinandens grænser af og til, men det er da op til dem selv at sige fra.. Og lige præcis den stribede som Aiya humper, er bestemt ikke "utroligt sød kat som ikke kan svare fra sig" Tværtimod.. Den er mester i at klappe Aiya en hvis ikke det passer den..

• #30   5. feb 2008 Miss Muuh: Du skriver da du ikke kommenterede at min "fine" hund humper katten.. Så spørger jeg bare hvad det "fine" i gåseøjne betyder..

• #31   5. feb 2008 Jeps..........Forkert brug af gåseøjne........

• #32   5. feb 2008 Tine: Hvor skulle jeg ellers lave det?

• #34   6. feb 2008 Daisie: Ja, det er da ligefør man ikke gider lave sådan en tråd her når man skal hagles sådan ned..

Sjovt nok, for jeg har oprettet tråden i 4 forskellige grupper og der er folk kun kommet med positive kommentarer.. Men sådan er HG.. Der er altid nogen der skal spille eksperter uden at have noget i det..

Jeg ved hvor grænsen går ved vores dyr.. Når Aiya tager kattene i nakkeskindet og slæber dem tværs over gårdspladsen, griber jeg ind, men for det der.. Altså come on.. Kan ikke se det kan skade hverken kattene eller hunden og ærligt talt tror jeg ikke engang de selv er klar over hvad de har gang i..

Kommentér på:
Aiya parrer kattene.. Video..

Annonce