{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Gravid, følelsesløs under brystet. Ikk {{forumTopicSubject}}

Jeg er gravid og er lige gået ind i 8. måned.
Jeg opdagede i går aftes at jeg øverst på maven under brystet er helt følelsesløs, det er ligesom om huden er død, jeg kan kradse og prikke til det uden at kunne mærke det, på et område på størrelse med en tændstikkeæske.

Er det normalt? tænker at jeg måske skulle tage til lægen i morgen tidligt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gravid, følelsesløs under brystet. Ikk
  • #2   7. feb 2008 jeg ville tage en tur til lægen....c",)

• #3   7. feb 2008 ved ikke om det er nomalt mærkede ikke efter, du kan ringe til lægen eller lægevagten og høre, men tror ikke det er noget der gør noget

• #4   7. feb 2008
    * stinnamus *

Nej, det tror jeg ikke.

Kun hvis jeg sidder med meget foroverbøjet ryg, og det prøver jeg at undgå, da jeg har meget ondt i ryggen for tiden:)

• #5   7. feb 2008 tror jeg ringer til lægen så...

Glæder mig bare til det er overstået, og min krop kan blive normal igen, syntes godt nok den skaber sig...

• #7   7. feb 2008 * stinnamus *

Nej, ringer bare til min egen læge i morgen tidligt.

Syntes ikke det er så akut at jeg behøver vagtlægen:)

• #8   7. feb 2008 puha jeg kan også huske hvor meget jeg glæde mig, men min krop er ikke normal der sidder 10 kg mere end før jeg blev gravid =)

men nu begynder jeg at glæde mig til at blive gravid igen

• #10   7. feb 2008 Det har jeg også prøvet det er rigtigt underligt

• #11   7. feb 2008 Brita E
    Fandt du nogensinde ud af hvad det var?

* stinnamus *
    Jo, skriver i tråden så snart jeg har talt med lægen

Ditte & Morten S
    Øv hvor kedeligt, har du gået til nogen form for træning eller lign.?

Jeg orker virkelig ikke at tage 10 kilo på, min selvtillid har virkelig taget skade af min graviditet, så håber på at jeg kan se "normal" ud igen på 12 måneder hvis jeg træner.

Hvor meget tog i på?

Jeg har fået ca. 16-17 kilo ekstra sidst jeg vejede mig. Tør næsten ikke mere smiley

• #13   7. feb 2008 Camilla
    Nej vi fandt aldrig ud af de men lægen mente det var noget homonelt pga, graviditet

• #14   7. feb 2008 jeg tog 25 kg på, og var højgravid hele sommeren er du klar over hvor hård sommeren 2006 var for en højgravid, jeg proppede mig simpelhen med i og jeg kunne ikke nøjes med sodavandsis nej nej det skulle være store fede flødeis, og nej har ikke gjort noget for at tabe dem vejer 70 kg og det kan jeg godt leve med jo der er lidt deller men jeg ser ikke mig selv i speglet og tænker at jeg er direkte klam og se på, jeg er træt at mine stræk mærker, men dem kunne jeg jo have undgået, men tænk på at du får verdens bedste gave det holdt mit mod oppe ind til jeg blev ligeglad

• #15   7. feb 2008 Ditte & Morten S

Jeg er også super glad for at være gravid på den her årstid:)

Jeg spiste også mange flødekager i starten af min graviditet:)

Jeg vejer normalt 48-50 kilo, og måket er i hvert fald at komme ned på 53 igen.

Men der er også enormt stor forskel på folk.
    Min selvtilled ryger lynhurtigt i bund, hvis jeg vejer mere end 53-54 kilo, selvom det overhoved ikke er meget.

Men er slet ikke i tvivl om at hvis jeg kommer til at veje 60 kilo permanent at det er det værd:)

• #16   7. feb 2008 haha ja, jeg har aldrig været tynd er også meget kraftigt bygget,
    og ja seltilliden er altid i bund efter 11 år med mobning, men har en fantastisk kæreste som hjælper mig op når jeg er nede og gode forældre, så kan kun sige min seltillid vokser fra dag til dag, og kan jo også se på dine billeder at du er ekstrem køn hvilket nok også gør du får mere vand i kroppen

• #17   7. feb 2008 jeg har ikke læst tråden igennem, så måske du har fundet dit svar.

jeg har også haft det sådan og ved mig der prikkede det også - jeg talte med lægen og jordmoderen og det var meget normalt - mener at det var noget med at baby trykkede på nogle nerver

• #18   7. feb 2008 platugler ;

Okay, det er vildt mærkeligt og da bestemt ikke rart:)

Men tak for svaret...

• #19   8. feb 2008 det er nemlig vildt ubehagelig og mit kunne nogle gange også svie - til tider kunne jeg ikke falde i søvn over det, fordi jeg var ved et gå bananas ;O)

Kommentér på:
Gravid, følelsesløs under brystet. Ikk

Annonce