{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

Ihhh Hvalpesyg {{forumTopicSubject}}

Ja hvor er det dog træls, vi har 4 små vidunderlige hvalpe liggende som så småt begynder af rejse herfra om 3 uger og jeg er ved af blive vanvittig har lyst til af beholde dem, alle 4 men ja de er nu solgt til nye famillier, og endnu værre sidder jeg og forelsker mig i den ene hvalp efter den anden...
Manden synes dog ikke lige helt det samme.
Men gud hvor ville jeg alså gerne have sådan en lille nuser trold, når vi sidder her og kigger på de 4 små guldklumper :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ihhh Hvalpesyg
  • #1   10. feb 2008 kan godt forstå dig smiley
    er bange for jeg får det på samme måde hvis Tira får hvalpe!


  • #2   10. feb 2008 Det kan jeg godt forstå, de er heller ikke til at stå for sådan nogle små vapser. Min Harrison blev far til en kuld i april sidste år, og der havde jeg også lyst til at beholde allesammen:-)

  • #3   10. feb 2008 Uha... forstår dig godt Mette...De er bare alt for dejlige, slet ikke til at stå for...

    Det må være så svært, når de små skal flytte til deres nye familier, men selvfølgelig hjælper det jo en del, når man ved, at man har fundet nogle super gode hjem... (kan jeg forestille mig i hvert fald...for har jo aldrig haft hvalpe selv...smiler)...


  • #4   10. feb 2008 Jeps det hjælper når man ved det er de helt rette hjem, men ja føjj den tomhed bagefter når de ikke er her... Gudskelov ved jeg, vi er velkommen til af komme og se om de har det godt i deres nye hjem, og vil komme til af se dem af og til, Men ja det kribler for man selv skal ud og have en mere...

  • #5   10. feb 2008 Forstår dig virkelig godt. Vores fire chi-drenge skal afsted henholdsvis om 2 og 5 dage. Og så er der en der ikke er blevet solgt endnu.

    Det bliver vildt hårdt at de ikke vimser rundt her mere. Glæder mig dog også til at få en orentlig nattesøvn.


  • #6   10. feb 2008 Tina, hehe ja det med nattesøvnen, det giver jeg dig ret i, det er hårdt når de mener de skal lege midt om natten, og man vågner, hehe og straks står den på endnu mere ballade.

Kommentér på:
Ihhh Hvalpesyg

Annonce