900 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 53 Svar

Debat om skuespillere Debat om skuespillere

Jeg sidder her og tænker ved mig selv...

Hvad er der galt med mig??

Jeg er ikke særligt imponeret over skuespillerinden Julia Roberts eller ham der Richard Geere.

De er i mine øjne "super kunstige" og over sukker flødebolle aaaaaaaaaaaaaaadr sleske og "falske", men min mand siger de er gode..

Hvad pokker er der galt med mig?? hvorfor er det lige, at jeg som kvinde, ikke er så vild med disse to (og andre skuespillere i den genre)??

Tag Tom Hanks... Se HAM kan jeg falde i svime over. Han er så fænomenal dygtig. Han kan spille alt fra familiefar til den største gangster. Han han holde en hel film oppe...

Der kommer så mange PLADDER sukker flødebollefilm i dag (og sikkert også de næste par dage) og jeg er ved at - nej det vil jeg ikke sige *GGG* men er det ikke lidt for meget eller er det bare mig der er forkert som kvinde?? *GGGGGGG*

Jeg vil ha en spændingsfilm eller en gyser ... ØV

;-)))

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Debat om skuespillere
  • #1   14. feb 2008 hvis du vil have spændigsfilm og gyser, så kan jeg godt forstå at de skuespillere du har nævnt, ikke er noget for dig....
    De rolle som de spiller ligger jo så langt fra hvad du i genre bryder dig om.

• #2   14. feb 2008 Er også mere til Goldie Hawn...whoopy Goldberg... ( halløj i klosteret og Jumping Jack.)... hi hi......
    Nååå ja.... og så lige Sam Eliot...*GG*
    Men jeg er jo også " gammel "...

• #4   14. feb 2008 Jeg er nok tilbøjelig til at give dig ret Annette - jeg er heller ikke til Roberts og Geere.... Men ved nærmere efteranke tror jeg mere det handler om de roller, jeg har set dem frem for deres skuespilspræstationer.
    Roberts i Erin Brockowitz og den der, hvor hun får kræft, der synes jeg hun er god - men ikke Tom Hanks-god ;o)
    Han ER fantastisk og han spiller altid nogle stærke roller, der går lige ind i marven...

• #5   14. feb 2008 Der er jo heldigvis forskel på folk og god stil, så må man selv vælge hvad vi har. :O) Robert De Niro, Donald Sutherland, er lige de 2 skuespillere jeg syntes er fantastiske. :O)

• #6   14. feb 2008 Jeg synes Johnny Depp er noget af det mest talentfulde. Eller Anthony Hopkins.

• #7   14. feb 2008 Jeg synes Russel Crowe er helt fantastisk...

Og mine to ultimative hade-skuespillere er Jean-Claude van Damme og..... Ihhh, ham den anden actionskuespiller, jeg ikke kan huske hvad hedder lige nu :o)))))))))))

• #8   14. feb 2008 Og selvfølgelig Leonardo Di Caprio, ikke fordi jeg syntes han er lækker, men i guder hvor spiller han godt, bl.a. i Hvad så Gilbert Grape, hvor Johnny Depp også er med.

• #12   14. feb 2008 Ham fra CSI Las Vegas, han hedder Warrick i serien, han er bare for lækker.

Steven Segal LÆKKER, LÆKKER og atter LÆKKER.

• #13   14. feb 2008 Ja det handler sikkert meget om de roller de har/får.

Nu så jeg, for lang tid siden, et program om Julia Robert. Hun prøvede at virke som den gode samaritaner, men hun var så kikset. Hun kunne ikke tage et sygt barn på skødet og virkede generelt utroligt afvisende for de mennesker, hun prøvede at virke "god" overfor.

Jeg er ikke gyserfreak som sådan. Jo jeg elsker et godt gys (ikke splatter) og en god spændingsfilm. Kærlighedsfilm er da også okay en gang imellem, men jeg får hurtigt nok af dem.

Jeg elsker da også platte film i ny og næ, og jeg kan sagtens køre et Jim Carrey flip en gang imellem.

Men Tom - Han er bare fantastisk - det er der slet ingen tvivl om. Hans roller går lige i maven (som CH også skriver) smiley

Goldie Hawn og Whoopi Goldberg er også helt vildt gode ;-)) en de kan også "spille beskidte" hvor Sam Elliot hmmm naah ikk min stil *GGG*

• #14   14. feb 2008 Jaaaaa Steven segal..... Jeg udholder det ikke - og jeg har aldrig nogensinde formået at se en film færdig med nogen af de to.....

• #15   14. feb 2008 Steven Segal *GGGG*naaah han er heller ikke på min favorit liste ;-)) Har I hørt ham spille og synge???? Jeg mener han var i Hirtshals og spille med sit nye band, og vi fik da lige en smagsprøve.
    Hmmmm - jeg vil kalde det lidt kikset *GGG* men okay han hyggede sig vel med det ;-))

Eddie Murphy - Han er genial i de "gamle" 90'er film.. Og jeg kan ikke huske hvad de hedder ..

• #16   14. feb 2008 CH: hva mener du med de 2?

• #17   14. feb 2008 De film, jeg synes er allerbedst er dem, der rører mig i sjælen...
    Et smukt sind, livet er smukt - fantastiske film, der ikke bare er klicheer, men som er så virkelige at det gør ondt at se dem..
    Jeg kan ikke huske, hvad den hedder, men en film om krigen i eks-jugoslavien, der ramte mig dybt. Den var så barsk, og jeg troede, jeg bare skulle underholdes... Den slags skaber minder...

Og så må jeg indrømme - Titanic var en stor film for mig. Også den rørte mig.
    Jeg husker da vi var i biffen for at se den. Da den var slut, og vi skulle op at stå, var der musestille i biografen... Folk ventede evigheder med at rejse sig. Tørklæder og tårer en i pærevælling.
    Ved døren stod et par, hvor kvinden var lænet ind til manden - hun var opløst.
    Uden for silede det ned og vandet flød i så voldsomme mængder, at filmen næsten blev båret med ud...

Den klump, jeg havde i halsen varede LÆNGE efter.... det var en oplevelse....

• #18   14. feb 2008 Så skal der smides kilo - jaaaah jeg har set den 8-9-10 gange (eller noget i den stil) for SA*** den er fantastisk. Jeg så også Philladelphia mange gange. Og filmen Cast Away - hvor han er skibbruden.. Iih jeg har mange af hans film og jeg ser dem med jævne mellemrum...
    Har du set Saving private Ryan?? Den er KANON...

• #20   14. feb 2008 Åhh, Den grønne mil - fantastisk!

Men at læse bøgerne er endnu "værre" ;o)

Hvad siger i til Tom Hanks i The road to perdition og Cast away?

• #21   14. feb 2008 Åhh, Annette Saving private Ryan... For hulen også en af de barske..
    Hamrende god film...

• #22   14. feb 2008 CH - Titanic rørte også mig dybt, men det er sikkert også fordi, den har en snert af autentisme over sig. Altså skibet sank jo som bekendt, og det at følge nogle af de passagerer (selvom det helt sikkert var fiktivt) virkede så "rammende"..

• #23   14. feb 2008 Så skal der smides kilo - hvis du var til Shindlers List, så skal du se Livet er smukt.. - hvis du altså ikke allerede har set den ;o)

Den er lidt mindre Hollywood, så det bliver endnu mere virkeligt.

• #24   14. feb 2008 Se her:

http://www.scope.dk/film.php?id=88

• #25   14. feb 2008 He he jeg kom lige i tanke om "As good as it gets" med Jack Nicholson og Helen Hunt ;-)) den er sq god også..

Jeg har bogen "den grønne mil" men jeg har ikke fået læst den endnu. Jeg har været under uddannelse så jeg har ikke haft tid, men NU har jeg tid, så den skal frem - helt sikkert.

jeg er normalt ikke til krigsfilm, men lige "Saving private Ryan" er fantastisk...

• #27   14. feb 2008 Annette O: "As good as it gets" den er genial, jeg har set den i forbindelse med en pskylogi time.
    Så har jeg ellers bare set mange mange gange herhjemme.

• #28   14. feb 2008 Så er der jo lige Spencer Tracy..... og Kathrine Hepburn.... SUK..... det var jo dengang.....
    Men jeg er jo også gammel.... *LOOOOL*

• #29   14. feb 2008 Shindlers List ramte mig også virkeligt dybt.. Hold da op den var barsk.

Er der nogen der har set "The devils arythmatics" med Kirsten Dunst??
    Den er instrueret af Dusty Hoffman..

og jeg glemmer helt at sige, at Johnny Depp er KANON og så ser han egentligt også hamrende charmerende ud ;-)))

• #31   14. feb 2008 Hooov...

Nu skal man jo ikke glemme George Clooney... ;o)

Oceans-filmene er da god underholdning ;o)

Og med lidt smukt at kigge på samtidig...

• #32   14. feb 2008 Nej hvis vi snakker gamle skuespillere så er min favorit jeg staver det nok ikke korrekt men, Walter Matheau, han er da bare så kær. Man kan ik andet end at elske ham.

• #33   14. feb 2008 Nej det er Chris Tucker og Chacy Chan der er med i Rush hour - men den er også skide skæg / god..

Hvad synes I så om Mel Gibson???

Jeg synes han er okay god - IKKE Tom Hanks god, men god..

• #34   14. feb 2008 Anne Mette M

JAAA.... han er da nuttet...

• #35   14. feb 2008 Mel Gibson er som skuespiller ikke det store hit for mig...

Meeeeen for hulans - The Passion of the Christ......

Tal lige om barsk .... Pyyyh

• #36   14. feb 2008 Chacky Chan - he he

Anne-Mette - Walther Matthau er skøn. I gnavne gamle mænd spiller han bare såååå godt *GGG*

• #38   14. feb 2008 En fantastisk gyser kommer lige i mit hoved...

Kan ikke huske, hvad den hedder. Japansk men er for nyligt blevet filmatiseret på engelsk.
    Handler om en dråbe vand i loftet ;o)

Nogen klokker der ringer på titlen?

Klaaaaam film, men helt klart bedst i originalversionen..

• #39   14. feb 2008 OOOHHHHHHHHHHH robin Willams. han er virkelig til at knuselske.
    Jeg elsker ham i den der hvor han spiller sine egne børns barnepige, eller der hvor han spiller lægestuderende (Patch Adams)

• #40   14. feb 2008 Jeg fatter til gengæld ikke , hvorfor man er så vild med Jack Nicholson...... ham kan jeg ikke se noget særligt i... :O)

• #41   14. feb 2008 Nu er den der - den hedder The Ring på amerikansk ;o)

DET er gys... Men mest på japansk ;o)

• #42   14. feb 2008 Åhh, jow, jeg roder tingene rundt - det er selvfølgelig Dark water...

Takker :o))))))

• #45   14. feb 2008 Ch syntes også bare "de 2" er nogen af de hæsligste skuespillere. :O) Har du set den Engelske Patient med Ralph Fiennes, fantastisk film og han er lækker, og Chokolat også med Johnny Depp/juliette Binoche hun er fantastisk og den italienske film med ham Postbudet. Fantastiske. og her tænker ½-delen af Jer sikker I Guder. :O)

• #46   14. feb 2008 Fatter ikke, hvordan noget så kunstigt kan blive så djævelsk uhyggeligt :o))))

Men den skræmte halvvejs livet af mig, da jeg så den :o)))

• #48   14. feb 2008 Annette O: ja i gnavne gamle mænd de er for griner de 2 film. De var gået igang med nr 3, men så døde W. M.

• #49   14. feb 2008 Chokolat - jamen for hulen, også helt fantastisk film!

Og så kommer jeg i tanke om dogsville af Lars Von Trier... Meget speciel, men også rigtig god, synes jeg..

• #50   14. feb 2008 NIIIIB - Jack er så gennemført ond eller gennemført god. Jeg synes han giver sine roller en virkelig god karakter.

Men jeg tror at jeg kommer frem til, at de gode og alsidige skuespillere, der ikke har smidt sig fast i en bestemt rolle er gode. Jeg bryder mig ikke om udelukkende sukkersøde popsmarte skuespillere...

Jooh der er ham der har lagt stemme til den engelske Hades i Herkules (tegnefilm) hvad er det nu han hedder...

Will Smith - super dygtig og ganske alsidig..

CH - jeg kan ikke lige komme i tanke om den film du snakker om.....

• #51   14. feb 2008 Ja, apropos Chokoloade, så har jeg lige lavet en ny gruppe. I er alle meget velkomne, I er jo livsnydere alle sammen. :O)

• #52   14. feb 2008 og min 1. gyser var Fredag d. 13. Hold kæf.... hvor var jeg bange lang tid efter. :O)

• #53   14. feb 2008 Som minderne vælter frem i mig..

Da jeg var lille havde jeg en helt speciel favoritskuespiller - Burt Lancaster.
    Det var efter jeg havde set filmen Trapez, hvor jeg synes han var en rigtig helt :o))

• #55   14. feb 2008 Ja, det er bare en super tråd denne her. :O)

• #56   14. feb 2008 Der har slet ikke været nogen danske skuespillere indover...

Hvis jeg nu siger - Dirch Passer og Mads Michelsen, så tror jeg, at jeg rammer dem, som jeg synes har været toppen af danske skuespillere. Men der er sørme mange gode at vælge imellem.

• #57   14. feb 2008 Ja, og så går han gennem ild og vand for sin familie, hans datter blev jo meget syg i England og de reddede hendes liv det hospital og han donerede så flere millioner til hospitalet. FLOT

• #58   14. feb 2008 Hmmmm. så smides der kilo... Vi er vist mange kvinder i denne tråd..

Østrogenet hærger...

Eller også er kvindelige skuespillere bare ikke så gode som de mandlige :oS

• #59   14. feb 2008 Tja.. mine favoritter er nu Al Pacino eller John Travolta Som han spiller i pulp fiction.. min favorit film er American Beauty. Super fed film..
    Mvh

• #60   14. feb 2008 Syntes Søs Egelind er en fantastisk komiker især til at imitere andre. :O) Jesper Ansholt, Hella Joof, Kirsten Walter hun var bare den bedste og skønneste, Bodil Udsen, Ghita Nørby

• #61   14. feb 2008 Iben Hjejle. Hun er kanon synes jeg ;-)))

• #62   14. feb 2008 Sofie Stougaard i Bornholms Stemme, fantastisk god film syntes jeg, Søren Pilmark er også suveræn både i film og på teater. Min mand siger Ulf Pilgård, det må stå for hans egen regning. :O) Så er Hans Pilgaard da federe?

• #63   14. feb 2008 He he vi glemmer helt MESTEREN over dem alle...

Sean Connery....

Og så er der også lige Nicholas Cage

• #64   14. feb 2008 He he min mindste søn er navngivet efter Nicolas Cage ;-))) (han hedder nicolaj)

• #65   14. feb 2008 nu hvor i snakker om tom hanks.. så er the road to perdition simpelthen fantastisk.. uhh.

Kommentér på:
Debat om skuespillere

Annonce