338 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

mus det dumme kræ.. mus det dumme kræ..

ja jeg fandt ud af i går at der gik en mus rundt i køkkenet.. så der skulle jo sættes en fælde op, og jeg kom det i som jeg har været rådet til her inde.. jo jo den kunne da også godt lide det.. leverpostej, det klister jo godt, så det er jo ikke nemt at få af for musen, men jo, kom ud sener på aftenen, og leverpostejen var væk, men fælden ikke klappet, så blev det så pølse.. til morgen var det også væk, provede så med nutella og pølse, det klister jo også godt, men nej, 30 min efter var pølesen væk igen, fælden stadig ikke klappet.. så blev jeg altså sur, tog noget sek lim, og limede pølsen på. det virkede squ, da vi kom hjem her til aften, lå der fint en død mus..
helt ærlig, jeg føler virkelig jeg har været til grin over for musen, ligesom filmen mus i eget hus....
men stædig som man er opgiver man jo ikke...
så nyt råd til folk, lim lokkemaden fast, det virker meget bedre... griner..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mus det dumme kræ..
  • #1   20. feb 2008 Har alligevel lidt ondt af den lille mus hehe... Men jo jo, de skal fanges, de bringer jo bakterier ind:)

• #2   20. feb 2008 Det bedste vi har prøvet at bruge, var frugtflæsk (de orange man kan købe omkring jul). Vi havde museinvasion i kælderen (havde desværre selv slæbt dem med ind i vores agave) og vi opdagede det først efter nogle uger, så de var begyndt at gå i hundefoderet og diverse andre ting (blandt andet også Franks togbane,- her vadede de rundt i gaderne og sked på det hele). Men vi fangede 0 med ost, én med bacon, 2 med medister og hele 17 med frugtflæsk.

• #3   20. feb 2008 bella kan også tage dem, men vil altså ikke have hund på køkkenboret..
    tja måske lidt synd at den må lade livet... flere af mine bekendte mente gift virkede bedre, tja måske, men når musen spiser det, går der lidt tid før den dør, og så på den måde lider, og det går jeg ikke ind for, så fælden har gjordt det hurtig og nemt for musen..
    men for filen at man er nød til at lime pølsen fast...

• #4   20. feb 2008 okai.. det skal jeg lige find ud af hvad er så... men limes fast skal det stadig... griner

• #5   20. feb 2008 De bliver også kaldt abrikoser.
    Vi brugte bare sådan nogle lukkede fælder, hvor musen skal stoppe hele hovedet ind i for at få fat i maddingen.

• #6   20. feb 2008 Vi havde også fået en ind i stuen engang sidste efterår ....... Rindur opdagede den, men var desværre for "dum" til at fange den.
    I 2 uger sad den og gnavede i noget inde i vores stue, og jeg kunne bare ikke finde ud af hvor det møgkræ gemte sig.

Grrr, så bliver man rigtig irreteret (dén fangede vi i øvrigt med medister)

• #7   20. feb 2008 he he, den med sekundlimen var skisme god:-) Så kan de lære det......

Jeg plejer at sætte pølsen fast i skindet, ellers er det nemlig for nemt for musen at tage den.

• #8   20. feb 2008 lykke det gjorde jeg også første gang... men nej, musen var squ for go......

stephanie.. nu fik du også lige mig til at tænke sjofel... ej føj et grimt billede jeg får... griner

Kommentér på:
mus det dumme kræ..

Annonce