mus det dumme kræ.. mus det dumme kræ..
ja jeg fandt ud af i går at der gik en mus rundt i køkkenet.. så der skulle jo sættes en fælde op, og jeg kom det i som jeg har været rådet til her inde.. jo jo den kunne da også godt lide det.. leverpostej, det klister jo godt, så det er jo ikke nemt at få af for musen, men jo, kom ud sener på aftenen, og leverpostejen var væk, men fælden ikke klappet, så blev det så pølse.. til morgen var det også væk, provede så med nutella og pølse, det klister jo også godt, men nej, 30 min efter var pølesen væk igen, fælden stadig ikke klappet.. så blev jeg altså sur, tog noget sek lim, og limede pølsen på. det virkede squ, da vi kom hjem her til aften, lå der fint en død mus..
helt ærlig, jeg føler virkelig jeg har været til grin over for musen, ligesom filmen mus i eget hus....
men stædig som man er opgiver man jo ikke...
så nyt råd til folk, lim lokkemaden fast, det virker meget bedre... griner..
aug 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 107 Svar: 667
mar 2007
Følger: 56 Følgere: 54 Hunde: 4 Emner: 117 Svar: 1.384
maj 2005
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 267 Svar: 1.919
tja måske lidt synd at den må lade livet... flere af mine bekendte mente gift virkede bedre, tja måske, men når musen spiser det, går der lidt tid før den dør, og så på den måde lider, og det går jeg ikke ind for, så fælden har gjordt det hurtig og nemt for musen..
men for filen at man er nød til at lime pølsen fast...
maj 2005
mar 2007
Vi brugte bare sådan nogle lukkede fælder, hvor musen skal stoppe hele hovedet ind i for at få fat i maddingen.
mar 2007
I 2 uger sad den og gnavede i noget inde i vores stue, og jeg kunne bare ikke finde ud af hvor det møgkræ gemte sig.
Grrr, så bliver man rigtig irreteret (dén fangede vi i øvrigt med medister)
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.220
Jeg plejer at sætte pølsen fast i skindet, ellers er det nemlig for nemt for musen at tage den.
maj 2005
stephanie.. nu fik du også lige mig til at tænke sjofel... ej føj et grimt billede jeg får... griner
mus det dumme kræ..