Tandbyld Tandbyld
Hmm kan man gøre noget ved det, evt kontakte sin læge???
har fået sådan en nu har jeg gået med den i en uge og ja den er blevet større, ikke specielt øm men den bløder.
jeg kan ikke melde mig syg for af gå til tandlægen da jeg kun har været på mit nye job 1 uge, og jeg plejer af ligge et par dage efter tandlæge besøg...
så kan der selv gøre noget el kan man få nogen piller ved en læge
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.181
Så mit eneste råd er søg tandlægen.
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 142 Svar: 3.900
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 142 Svar: 3.900
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 68 Svar: 594
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 114 Svar: 491
dec 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 190
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.737
For et år siden knækkede et hjørne af min ene kindtand af. Fik ikke gjort noget ved det da det ikke gjorde ondt, så jeg tyggede bare med den anden side.
I torsdags knækkede der mere af samme sted og så blev jeg sgu alligevel nervøs og fik en akut tid hos tandlægen.
Hun sagde at hullet var meget meget stort og måske skulle jeg rpdbehandles, men hun ville bare starte med at fylde den ud så hun fik det ordnet og sagde at hvis det gør ondt i morgen, skulle jeg ringe og så skulle den rodbehandles.
Jeg kom hjem og det gjorde så forfærdeligt ondt.
Havde taget max dosis af ipren og panodiler og det hjalp overhovedet ikke. Har aldrig oplevet så stor en smerte før så Michael måtte ringe til lægevagten som kom med nogle stærkere smertestillende piller til mig som hjalp og så kunne jeg endelig slappe af :o)
Det gør heldigvis ikke ondt mere (gjorde det heller ikke dagen efter) så jeg slipper måske for rodbehandling (hååber jeg)
Men jeg lærte så i torsdags at gå til tandlægen lidt oftere.
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 232
Min veninde er klinik assistent. Hun har oplevet en der måtte i stærk pinicillinkur inden de fjernede en fordi de var bange for forgiftningsfarer når de fjernede den. Så afsted med dig
Tandbyld