{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
402 visninger | Oprettet:

Hjemmeside hjælp! HURTIGST MULIGT! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg hjælper med at lave en hjemmeside for nogle. og de skal flytte nu her og har pakket computeren ned! og jeg har næsten fået frie tøjler til at få denne side til at se rigtig fed ud! :b Kom med ALLE jeres idér der findes INGEN dumme idér!
Dog må jeg ikke skifte skabelon!

siden:
www.bricksite.com/kjaerhavegaard


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemmeside hjælp! HURTIGST MULIGT!
  • #2   28. feb 2008 Okay.

  • #3   28. feb 2008 Kunne du ikke få billeder hvor der ikke er hg eller hestegalleriets logo på, ville personligt foretrække at billederne på min side var fri for sådanne logoér...

  • #5   28. feb 2008 stavefejl retes på de sider hvor de er.
    al tekst venstrestilles og telefonnummer samt deres navn fjernes fra forsiden
    smileys fjernes samt punktummer i de sidste overskrifter.
    fotos skal have samme afstand og størrelse
    og gæstebogen skal der linkes direkte til istedet for at man kommer derind og så skal til at klikke for at komme ind i den.
    der står to forskellige telefonnumre i kontakt og i undermargen på alle sider. i undermargen på siderne et nummer og i kontakt et andet. hvilket gælder. jeg syntes det er enket og proffesionelt at det står dernede men ellers er det også fint at det er i kontakt for hvis folk vil kontakte dem skal de nok selv trykke på kontakt.
    hestene de har til salg skal fjernes fra der hvor deres egne er. og kun være et sted altså under de der er til salg. mindre tekst istedet for de store fede. og ud til venstre med det.


  • #6   28. feb 2008 Jeg ville vælge en anden farve istedet for hvid?? ..synes det virker lidt for kedeligt smiley Og så synes jeg at det er lidt synd at det står med så store bogstaver.. Hellere pænt og professionelt med alm. tekst og, som andre skriver, være meget opmærksom på ordvalg og stavefejl smiley God fornøjelse med det smiley

  • #7   28. feb 2008 Det virker lidt underligt på mig - de skriver at de har tre hunde, men der er kun to på hundesiden - så nævner man en handhund og viser billeder af en tæve liggende i en kurv med hvalpe ????

  • #8   28. feb 2008 Hvis du ikke har prøvet det før... så synes jeg du er slupper godt fra det......
    Jeg kunne ikke lave det , da jeg var 12 år.
    Der er selvfølgelig nogle fejl...( som nogen skriver )..... men når du har rettet dem... så tror jeg det bliver rigtig flot..... held og lykke med den...:O)


  • #9   28. feb 2008 og ja rettes ikke retes som jeg skrev. men ja mener også der skal kigges på formuleringerne. og fotos skal passe til tekst, som foreksempel på hundesiden , hvor derr er en tæve istedet for den han der skrives om. og hundegalleri.dk skal væk fra fotosene.
    det ser godt ud syntes jeg, når teksten har samme størrelse .


  • #10   28. feb 2008 Ulla *Team Flatcoat

    Han hunden er der også...


  • #11   28. feb 2008 fin side. men lidt for kort. Kan du lave siden 100 % vil man ikke skullle scrolle hele tiden.

  • #12   28. feb 2008 Alle:
    har sagt til dem der har siden at de skla sende billederne sådan at der ikke står noget på dem.


Kommentér på:
Hjemmeside hjælp! HURTIGST MULIGT!

Annonce