{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Ikke lyst til at arbejde??? {{forumTopicSubject}}

Ja hvorfor har jeg ikke det. Jeg kan faktisk godt lide mit arbejde, men kors hvor jeg hader at de næste 5 dage har jeg aftenvagt, og slet ikke selv lov til at råde over mine tid i 9 af døgnets timer.
Kan jeg ikke bare få min løn uden at skulle møde op?????
Hvordan har I det med at gå på arbejdet????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke lyst til at arbejde???
  • #1   7. mar 2008 Dage som i dag hader jeg det som pesten !!!

• #2   7. mar 2008 det svinger meget, nogen gange kan jeg næsten glæde mig til at komme af sted, mens andre gange, så skal jeg godtnok lige overbevise mig selv om, at det er nødvendigt for at der kommer penge ind på kontoen(især efter en ferie). Og jeg er sjældent syg, de sidste 3½ år har jeg sammenlagt haft 4 sygedage.....

• #3   7. mar 2008 Nogle dage elsker jeg det! Dér vil jeg ALDRIG bytte for andet i hele Verden. En gang imellem er jeg dog overbevist om at jeg burde være i en HELT anden branche...

• #4   7. mar 2008 Ja jeg kan godt lide mit arbejde- har svært ved at sidde stille en hel dag, men man er da underlig hvis man ikke også bare nyder at holde fri smiley

• #5   7. mar 2008 det sted jeg er nu, her er sq hyggeligt, og jeg nægter at melde mig syg, kan godt ldie at være her, dejligt stille og rolig arbejde

nu har jeg godt nok ferie om en lille uges tid, som skal tilbringes med at gøre klar derhjemme til tæven, og så ellers hygge med Tabu

• #6   7. mar 2008 SKØØØNNT
    Jeg skiftede job her 2. jan. i år
    og det er dét bedste, jeg har gjort for mig selv i
    6 år

• #7   7. mar 2008 Santa Fee: jeg gik hjemme i over 1 år, til sidst kede jeg mig sq

der er da osse dage hvor jeg ville ønske jeg kunne sove længe, og dage hvor jeg godt gad blive oppe det meste af natten og se serier *G*

• #8   7. mar 2008 Tina. Jeg er for første gang i mit liv ansat som aftenvagt på et PLEJEHJEM, Ellers de andre år sygehus eller udekørende aftenvagt i hjemmeplejen.
    Det er ikke arbejdet. Men ville gerna lave alt muligt andet de næste dage.

• #9   7. mar 2008 ja, jeg blev os lige ringet op og jeg skal på nattevagt. BAH . 1 afdeling jeg kender og en jeg ikke kender, så lige pludselig står der en kæmpe gut og siger, du har ringet nødkald. smiley de kommer til at blive skræmt.

• #10   7. mar 2008 Tjaaa... Har desværre ikke så meget valg ...
    Jeg er ansat kommunalt for at passe min snart 22 årig søn der er multihandikappet ...
    Jeg elsker ham over alt på jorden men må da ærligt talt sige at nogle gange hænger det mig langt ud af halsen ... Han er nemlig tit vågen om natten og det sker tit jeg er vågen over de 24 timer i døgnet ...
    Jeg kan jo ikke bare sådan holde fri ...
    Har 40 fritimer om ugen til mig selv !!!

• #11   7. mar 2008 går hjemme pt.. Glæder mig bare så meget til at jeg kommer ud igen.. SKa bare lige finde ud af hva jeg ska lave smiley

• #12   7. mar 2008 Jeg arbejder også om aftnen. Jeg er i hjemmeplejen, og arbejder 5-2 som du jo nok også gør, men jeg er så heldig at det er min fri weekend, så jeg har 5 fridage...smiler...Det er virkelig dejligt...

• #13   7. mar 2008 Jeg har lige haft ialt 9 fridage. Derfor er det ekstra hårdt nu igen at skulle ind på arbejdet igen. Jeg vil have fri-----
    Betalt-----
    Tænkt at vinde i lotto,

• #16   7. mar 2008 er meget glad for mit arbejde, fik nyt i november - men er da også ganske tilfreds med at holde weekend smiley

• #19   7. mar 2008 Snow:

Bare det var mig der var så heldig at have et job.....

Please be' om et fint lille job til mig hvor jeg vil stortrives :o)

• #22   7. mar 2008 Tja jeg gider sku heller ikke idag... Jeg skal på arbejde her kl 15 og så godt nok kun til 18/18.30 jeg passer køer og malker til aften hverdag 10 dag og så 4 dage fri... og nu jeg er gravid er lugten nok til jeg ikke har lyst smiley og så er jeg røv forkølet oven i så har det slet ikke godt... og GIDER IKKE IDAG!!!

• #23   7. mar 2008 jeg elsker mine jobs, jeg ser altid frem til at møde op

• #25   7. mar 2008 er helt tilfrds med mit arbeid...

arbeider i samme hus som jeg bor i , så jeg skal kun lige gå ud af min have og ind en anden dør , tager pauser når jeg vil og kan være ude med hundene i pausene osv...Er jeg meget trætt så kommer jeg bare lidt senere...

+ så kan jeg sette på en maskin tøj og opvaskmaskinen i min arbeids tid , så det er ferdi når jeg kommer hjem...

Hundene elsker det da de ser mig tittere og kan være udenfor når det er godt vær...

• #30   8. mar 2008 Lige en opfølgning. Jeg kan godt lide mit job. Der sker noget hele tiden. Det jeg ikke kan li, det er at jeg så i 9 timer ikke frit kan gøre hvad jeg vil.
    Tænker nogen gange på at det er mit liv da for kort til.
    Men til jer som har et job hvor i ikke trives, kan jeg kun sige, find et andet det er da for langt ude at gå på et arbejde som er en pestilens for en.
    Og til jer som ikke kan komme i job po.gr. af ulykkelige omstændigheder, nyd jeres frihed, og find på noget som giver jer det indhold i livet som et godt job kan give,
    Vær tilfredse med at jeres identitet ikke hænger sammen med et job.
    Og så god week til jer alle. Nu er jeg kommet tilbage igen, så er de´r kun 4 dage til jeg har fri. HURRA------

Kommentér på:
Ikke lyst til at arbejde???

Annonce