590 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar

28. dec 2004 Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 200 Svar: 706
Andre end mig som.. Andre end mig som..
- som går og venter på hvalp?
Gosh hvor er tiden dog bare langsom, havde helt glemt hvordan det er. Heldigvis skal vi på besøg om et par uger igen.
0 synes godt om
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.253
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 115 Svar: 2.315
Men hva race er det ?
Vil meget gerne høre om den hvis det er ?
(jeg kan huske jeg kun havede lyst til at snakke om hvalpen inden jeg fik den hjem )
dec 2004
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 200 Svar: 706
Er begyndt at skrive det ind i min kalender nu, og så tælle dage ned, kigge på de billeder vi tog af hende, og så drømme. Det er helt fjollet.
F: Rottweiler, ikke set, men skulle være den dejligste hund, børnvenlig og god med katte.
M: Amstaff/dobermann. S*tanedme flot man. Nøøøj.
Og hun er bare god som dagen er lang. Vi var der i omkring 4 timer *fnis* og der kælede og legede vi både med Freja ( MOR ) og hvalpene uden der var det mindste.
Men det ændre jo nok ikke på i synes jeg er godt skør over at ville have sådan en (-: Men hver sin mening. Det er heldigvis et frit land.
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.253
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 115 Svar: 2.315
Har selv haft en bla af eng bulldog og dogo canario og ham var der også en masse kritik omkring men jeg dømmer nu ikke en hund før jeg selv har mødt den så ingen kritik herfra ..
Da jeg købte Noah der var jeg bare hellere ikke til at rive afsted så vi sad også deroppe en del timer inden jeg blev rygget ud i bilen hehe
Og så skulle jeg enlig vente 3 uger før han skulle hentes fordi vi skulle flytte og vi boede hos min far den gang men min ex og så min far blev trætte af at jeg hele tiden ville op og besøge ham så de blev enige om jeg skulle have ham hjem før tiden så jeg var LYKKELIG heh
dec 2004
- Jeg håber på at dræbe en masse fordomme nu.
Så laver jeg kæmpe middag og i er alle velkomne (-:
dec 2004
Ja jeg kiggede også allerede fordi da de kun var 3 uger.
Kan første få hende hjem d. 14/4. Så godt en måned endnu.
Nøøj det er jo lang tid man. Haha. Fuldstændig det samme med mig, kæreste måtte slæbe mig ud, da vi ligesom havde "spildt" deres sidste fire timer
Ventetid ventetid ventetid.
- men ikke nok med det, så har kæresten og jeg lige fundet en lejlighed på lidt over 90m2, til 4000,- om måneden.
Så vi flytter næste uge. Der sker så mangeg spændende ting lige nu (-:
dec 2004
Håber du overlever (-:
Andre end mig som..