Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Andre end mig som..
  • #1   11. mar 2008 har ventet i over et år nu - den rigtige hvalp er bare ikke dukket op, efter den tæve jeg vil have efter - nu må vi se senere på året

• #2   11. mar 2008 Venter godt nok ikke hvalp men kan huske hvordan det var da jeg skulle have mine hunde smiley

Men hva race er det ?
    Vil meget gerne høre om den hvis det er ?
    (jeg kan huske jeg kun havede lyst til at snakke om hvalpen inden jeg fik den hjem )

• #3   11. mar 2008 Jeg er også utrolig spændt. Kan simpelthen ikke vente.
    Er begyndt at skrive det ind i min kalender nu, og så tælle dage ned, kigge på de billeder vi tog af hende, og så drømme. Det er helt fjollet.

F: Rottweiler, ikke set, men skulle være den dejligste hund, børnvenlig og god med katte.
    M: Amstaff/dobermann. S*tanedme flot man. Nøøøj.
    Og hun er bare god som dagen er lang. Vi var der i omkring 4 timer *fnis* og der kælede og legede vi både med Freja ( MOR ) og hvalpene uden der var det mindste.

Men det ændre jo nok ikke på i synes jeg er godt skør over at ville have sådan en (-: Men hver sin mening. Det er heldigvis et frit land. smiley

• #4   11. mar 2008 ja, hold da op en blanding

• #5   11. mar 2008 Det lyder da rigtig spændene ..

Har selv haft en bla af eng bulldog og dogo canario og ham var der også en masse kritik omkring men jeg dømmer nu ikke en hund før jeg selv har mødt den så ingen kritik herfra ..

Da jeg købte Noah der var jeg bare hellere ikke til at rive afsted så vi sad også deroppe en del timer inden jeg blev rygget ud i bilen hehe

Og så skulle jeg enlig vente 3 uger før han skulle hentes fordi vi skulle flytte og vi boede hos min far den gang men min ex og så min far blev trætte af at jeg hele tiden ville op og besøge ham så de blev enige om jeg skulle have ham hjem før tiden så jeg var LYKKELIG heh

• #6   11. mar 2008 Hehe..
    - Jeg håber på at dræbe en masse fordomme nu.
    Så laver jeg kæmpe middag og i er alle velkomne (-:

• #7   11. mar 2008 ** Noah og Niila ** * - Det er jeg rigtig glad for. Føler mig lidt angrebet herinde pga. racen. Men pyt skidt, håber bare på at udrydde alle fordomme. Så skal jeg vise jer en dejlig familiehund. Det ligger i ejeren smiley Det bliver bare kanon, det ved jeg.

Ja jeg kiggede også allerede fordi da de kun var 3 uger.
    Kan første få hende hjem d. 14/4. Så godt en måned endnu.
    Nøøj det er jo lang tid man. Haha. Fuldstændig det samme med mig, kæreste måtte slæbe mig ud, da vi ligesom havde "spildt" deres sidste fire timer smiley Og nu ser jeg bare frem til hun ringer, og jeg skal skal kigge på dem igen. hehe.
    Ventetid ventetid ventetid.

- men ikke nok med det, så har kæresten og jeg lige fundet en lejlighed på lidt over 90m2, til 4000,- om måneden.
    Så vi flytter næste uge. Der sker så mangeg spændende ting lige nu (-:

• #8   11. mar 2008 *G* Undskyld jeg spasser rundt i det. Jeg er ikke så god om aftenen. Der smutter der gerne et par bogstaver. Desværre.
    Håber du overlever (-:

Kommentér på:
Andre end mig som..

Annonce