{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

Jeg er den nye spiderwoman.. {{forumTopicSubject}}

Her idag.. kravlede der virkelig den STØRSTE!!! edderkop på mit loft.. virkelig.. stor.. i ved de der runde nogle .. men MEGET lange ben...

Når men den kravlede på mit loft.. Normalt er jeg hunderæd for edderkoppper.. så den skulle abre dø..
så viftede den ned med min hånd.. hvilket jeg ikke skulle ahev gjort.. Den sprang ned på min finger.. knugede sig fast og bed til..
så nu går jeg med en hæved pegefinger.. med et hul i..
venter egentlig bare på at blive til spiderwoman.. også.. nu er min skræk for edderkopper.. jo bare HELT enorm.. nu skal de bare dø..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er den nye spiderwoman..
  • #1   11. mar 2008 AHH, bed den dig?? Nu vil jeg ALDRIG i nærheden af de kryb igen. Jeg var gået i panik hvis den havde hoppet ned på mig.

• #2   11. mar 2008 Det gjorde jeg også.. hoppede og skreg.. og dyret ville ikke af.. den bed sig abre mere fast på min finger..

• #3   11. mar 2008 HVAD??? BED den dig??? Ej nu tør jeg aldrig mere at fjerne dem.... Never ever!!!!

• #4   11. mar 2008 Den sorte enke?? Ej hi hi.. Me den var da lige kommet til Danmark for at sige hej....

• #5   11. mar 2008 Skal alligevel til lægen imorgen.. så så længe det ikke gør ondt.. men kun er hævet .. så håber det vil g¨å over.. det gør self. ldit ondt.-- men ikke mere en normalt hvis man har slået sin finger

• #6   11. mar 2008 Jeg får myrekryb nu. Kan slet ikk tage det kryb, bliver dårlig bare ved tanken om dem. Løber skrigende bort bare ved synet af en edderkop.

Men ja, måske du skal snakke med din læge om det.

• #7   11. mar 2008 vores naturfagslærer siger, at hun aaaaldrig ville tage en korsedderkop op, for de bider lystigt løs..

faktisk har vi en del edderkopper der kan bide..

ækle dyr !!!

• #8   11. mar 2008 YYYRK

Føj for den....

Jeg vil nu også mene, at du bør sige det til lægen i morgen. Se på fingeren (er den rød og hævet) i morgen så sal du nok have noget modgift af en art ....

Rigtig god bedring

Die spider die

• #9   11. mar 2008 Ej nu er det på tide at jeg går i seng, føler der er noget der kravler over det hele.

• #10   11. mar 2008 ej ej ej... klamt klamt klamt... sidder bare med gåsehud... kan de bide??? Troede sgu da det kun var i Hitchcock (staves) film de gjorde det... Araknofobi og 8-legged freaks.
    Puha... vaske ægte horror-film live hjemme hos dig <3Blancka og Bamse.. B&B<3 A

Jeg løber seriøst væk når jeg ser en lille edderkop... ska bare ikke i nærheden af mig... og slet ikke når de kan bide!!!

• #11   11. mar 2008 Aiii hvor vildt !!!

Har jeg sgu godt nok aldrig oplevet....

Yrk og her i familien VAR det mig, der ikke tog mig noget af de kryb, det er det så IKKE længere, efter din beretning !

Uhhhh

• #12   11. mar 2008 Anika.. Hvis den ikke havde bidt mig .. ville jeg også lade dem leve ;)..

Det lille dyr ville bare ikke væk fra mit loft lol...

forresten så overlevede dyret.. syntes den havde fortjent det efter den fight.. så den blev bare kylet ud af viduet.. om den så overlever det.. Ja.. det ved jeg ikke..

• #13   11. mar 2008 Ingen billeder ><. var i chok smiley

• #14   11. mar 2008 Nåå, jeg vil smutte i seng. Kan i sove godt. Smutter i tide, inden jeg skal ligge med mareridt hele natten om dem. Nat nat

• #15   11. mar 2008 goodnat smiley

• #16   11. mar 2008 Jah.. Bestemt smiley
    De kan da bare holde sig væk fra mit loft.. så havde den ikke behøvet at kæmpe for sit liv.. havde den været i nærheden af gulvet havde ejg hentet katten ;P LOL

• #17   11. mar 2008 lol.. Jamen.. det er da betrykkende smiley når dette bid gik igennem :o. Måske jeg resistends (staves?) .. Og udvikler mig bare til et eller andet monster LOL

• #18   11. mar 2008 NEJ !!!!!
    det er da bare løgn... sidder her og håber inderligt at din historie er en røver....
    kan edderkopper i dk bide ????
    er hunderæd for de kryb, og må indrømme at jeg håndterer edderkopper på den værst tænkelige måde...totalt hysterisk !!!! smiley

og lige frem angribe dig på den måde......yyyyyyyyaaaaaiiiiiikkkkkkeeeessssss !!!!!

mit våben er støvsugeren, hvis jeg ikke kan slippe ud af selv at ordne det...der er tilpas med sikkerheds afstand... støvsuger så lidt bagefter, så krabaten ikke kan komme ud af røret igen ( var der nogen der sagde paranoia..:-)

ej...det gyser mig koldt ned af ryggen at tænke på din historie....gyyyyyyssssss......

BVADR !!!! smiley

• #19   11. mar 2008 Var hunderæd i forvejen.. nu er der bare dømt død over de kryb smiley

• #20   11. mar 2008 denne historie har ihvertfald ikke ligefram bidraget til kureringen af min araknofobi... ( iøvrigt en film jeg ALDRIG skulle have set... big mistake !!!!.....:-)

nu skal jeg i seng... godt at jeg bor på nørrebro, i en lejlighed hvor der tilsyneladende ingen edderkopper er ( jeg vælger at blive i troen..:-)

godnat...:-)

• #21   11. mar 2008
    Frk. Lautrup ! .... det er jo derfor at jeg støvsuger bagefter... så den bliver overdynget med skidt... det er min teori... og ind til videre har jeg ikke grebet nogen på vej ud af røret igen...

jeg skal bare ikke have hænderne i nærheden... jeg har den frygt at de hopper over på mig ( og nu at de skulle bide...:-)

....ej...jeg jeg skal tænke på noget andet nu... sidder og får helt kryb....

nå... igen godnat... nu vil jeg gå ind og se seinfeld, og få en godnat griner...:-)

• #23   11. mar 2008 Edderkopper yrk bwadrrrr MEN jeg har set de største edderkopper i mit eget hjem
    Det var sidste efterår at de kom frem - og vi myrdede mindst 7 af dem. Jeg var kronisk bange i laaaang tid.
    NÅ, men jeg fandt ud af, at det var en type der hedder "dansk husedderkop", den største der findes i DK. Den kan blive op til 10 cm i omkreds. Den kan springe op til 1 meter (har jeg set i hvert fald på vores gulvtæppe -derefter døde den pludseligt og vi har stadig blodpletter på det lyse tæppe, som ikke er til at rense af). Den er mørkebrun til sort, har nogle gode krafte ben og en god kraftig krop. Hvis denne beskrivelse passer, så er det nok sådan en du har danset tango med.

Jeg har det sådan, at hvis der er noget jeg er bange for, så drøner jeg ind på nettet og finde ud af alt jeg kan om det. Man skal kende sine fjender bedre end sine venner for at vinde over dem !!!

Kommentér på:
Jeg er den nye spiderwoman..

Annonce