753 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

hvordan siger jeg det pænt til hende hvordan siger jeg det pænt til hende

urhh jeg er ved at blive lidt muggen over en veninde min kæreste har på besøg mange gange om dagen.
Hun er fint nok og sød at snakke med, men hun har en schæfer hund der fæler utroligt meget (ja der ligger nærmest en halv hund der hvor den har ligget)... hun har givet sin hund lov til at komme op i sengen hjemme hos sig selv, og igår kaldte hund den op i vores seng, så der bare var hunde hår over hele sengen, og vi var nødt til at vaske alt vores sengen tøj i går aftes pga den hund. jeg er nødt til at støvsuge hver gang hun har været på besøg og hun kommer flere gang om dagen med den hund... og igår var jeg også nødt til at vaske gulv fordi hun havde været på tur med den ud i mudret og så lige hjem til os så der var pote aftryk over det hele også i vores seng.. og jeg har prøvet at sige til hende at den skal ikke op i vores seng, og hun undskylder bare med at hun havde glemt det eller ikke havde ste at den var sprunget op... hvordan forklarer jeg hende lige pænt at jeg er træt af gøre rent flere gange om dagen efter hendes hund ????

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan siger jeg det pænt til hende
  • #2   12. mar 2008 For mig at se er der ikke nogen pæn måde at sige det på ... det ser jo ud til for mig at det har du prøvet på. Sig det da til hende så hun fatter det ... at hun og hunden er velkommen, men de skal være der på JERES primisser og under JERES regel ... ikke hendes og hendes hund =)

• #3   12. mar 2008 næste gang hun er på et visit,, udlevere du kost/støvsuger..og viser hende hvor vaskemaskinen står.. og siger ,,; værsko søde!! dette er matrialer der skal bruges fremover når du tillader at lade din hund gå i mine møbler... det hva der skal til efter HVERT a dine dejlige besøg! *GGG*
    Den vil hun med garenti fatte!! hi hi hi

• #4   12. mar 2008 Stephanie; looool ,, 2 sjæle,,, 1 tanke,,,ggg, du var bare meget hurtigere på tasterne ,,,end jeg,,,ggg

• #5   12. mar 2008 Har hun ikke et andet liv siden hun kommer flere gange om dagen for at besøge dig og din kæreste ??
    Ville nok bede hende om at lade hunden blive hjemme hvis hun ikke kan indordne sig under jeres husregler.

• #6   12. mar 2008 Jeg forstår på det du skriver at det er din kærestes veninde og det er ham hun besøger?? Så er det egentlig hans opgave at sørge for at sine gæster...så du kunne evt bede ham sige det til hende eller selv tage tjansen med at rydde op efter hendes hund.

• #7   12. mar 2008 Ja...der skulle stå: sørge for sine gæster smiley

Kommentér på:
hvordan siger jeg det pænt til hende

Annonce