{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Jer der springer med jeres hunde! KIG! {{forumTopicSubject}}

Godmorgen. Jeg har lavet en gruppe her i går aftes for folk der springer med deres hunde. Der var blive holdt nogle få konkurrencer engang imellem og ellers kan vi snakke om alt mellem himmel og jord.
Så meld dig ind i gruppen hvis du har lyst til at snakke med andre dejlige hundepsringere.

- Helena

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jer der springer med jeres hunde! KIG!
  • #1   15. mar 2008 DK Fæhunden !
    Hvis jeg forstår dig ret mener du at folk er uansvarlige når de springer med hunden fordi det er direkte skadeligt.......kan du ved en undersøgelse eller på anden måde dokumentere din påstand......har aldrig hørt om det ......

• #2   15. mar 2008 sanne E.............har du nogle undersøgelser der påviser at det er skadeligt?

• #3   15. mar 2008 Asja............jeg spurgte to andre om de vidste hvor jeg kunne finde nogle undersøgelser om emnet da jeg ikke ved noget om det..........har du noget imod det?

sanne E.......jeg tænker på at mange hunde springer til agility ............og jeg har haft en diskussion med min gamle hundetræner om spørgsmålet...........
    Til træningen skulle vores hunde springe (og ret højt) og jeg satte spørgsmålstegn ved hvor godt det var. Jeg havde jo ingen dokumentation for min mening, men kunne da godt tænke mig at vide om der lå noget.....?

• #4   15. mar 2008 Man har formodenligt en mening om hvor højt springet skal være for at være skadeligt........i forhold til hundens højde.....og hvor intensiv springningen er for at være skadelig.....?
    Ja jeg spørger blot for at blive klogere.....;o)

• #5   15. mar 2008 Ja sanne E.......det er også det jeg tænkte på......men stadig kunne jeg godt tænke mig at vide om der er nogen der har undersøgt det nærmere........til hundetræningen tog han overhovedet ikke hensyn til hundenes størrelse......de skulle blot springe........

• #6   15. mar 2008 Jeg kan sige at jeg ikke kunne få Zif til at springe......og godt det samme.....men jeg havde ikke rigtigt noget at have mine påstande i hvis du forstår.....

Kommentér på:
Jer der springer med jeres hunde! KIG!

Annonce