{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Bamses møde med schæfer :( {{forumTopicSubject}}

Her for lidt siden var jeg lige ude og lufte Bamse..

Over foran os ligger der et hus .. med en sindsyg schæfer.. er selv dødrædsel for den..
Endag jeg ventede på bussen gik den bare til angreb ..uden noget bevægede mig bare.. ejeren kunne dårligt nok holde den.. så derfor..

Mig og Bamse valgte self at gå på modsatte vej.. går kun med nød og næppe over på den anden side..

Så gik vi forbi.. jeg kunne godt hører den gø .. så gik med kort snor på bamse.. Lige PLUDSELIG!! springer møgkøteren over hækken.. Den står med blottet tænde og rygbørsterne rejst.. Den løber direkte i mod os.. hiver og flår i Bamse... Som.. sjovt nok beskytter mig.. han stiller sig selv op med børster og knurrer og gøer som en gal.. jeg tager Bamse op.. ja ja.. ved sku godt jeg ikke må.. men med den hund løs.. var jeg rædsel for at der skulle ske Bamse noget.. Schæferen springer op og vælter mig..
Så her ligger jeg død rædsel med en gal hund i armen.. havde nemlig ikke sluppet bamse.. Ejeren .. hvilket var kvinden idag.. kommer løbende ud og flår og river i hunden.. bag efter får JEG skæld ud af hende om at jeg kunne bare lade være med at gå fordi? WTF!...

iihh.. Jeg kunne havde mistet mit liv.. eller bamses! og jeg får skylden?.. kunne havde dræbt dem begge... undskyld mit sprog.. er bare stadig chocket...

lige nu går der hvertfald etpar dage før Bamse og jeg skal ud.. tør ikke..
så nu leger vi bare i haven i stedet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bamses møde med schæfer :(
Kommentér på:
Bamses møde med schæfer :(

Annonce