605 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

hjernerystelse hjernerystelse

Nogen der har haft det?? (ikke vovsen, men jer selv) - og hvad er mon symptomerne???

Jeg har lige knaldet en bildør ind i min egen pande med fuld styrke (det er sådan noget der kun kan ske for mig:-/), hvor jeg fik en lille flænge over højre øjenbryn og en gigant bule, der blødte - kunne høre en knaselyd liiiiige da det skete - men har ikke kvalme, og har ikke været bevidstløs eller noget... Er bare lidt bekymret!!!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjernerystelse
  • #1   21. mar 2008 Hovedpine, svimmelhed, kvalme/opkast og sløvhed

Har haft det et par gange og det er de ting jeg har mærket.

• #2   21. mar 2008 OK... Er symptomerne så kommet med det samme, eller er der gået lidt tid??? - For lige nu har jeg det da godt, bortset fra at det gør knaldende ondt, der hvor bildøren ramte...

• #3   21. mar 2008 Hmm altså det kan jeg jo ikke het huske. Den ene gang besvimede jeg og kan bare huske at da jeg vågnede op på sygehuset havde jeg kvalme og hovedpine.

Men tror det er kommet forholdsvist hurtigt efter. Men er du i tvivl så smut lige forbi skadestuen

• #4   21. mar 2008 Vinni P:

Det er kun en flænge på en cm, der desuden er stoppet med at bløde.... Det er ikke flængen jeg er bekymret for:-)

• #5   21. mar 2008 Rie, det kan ikke udelukkes at du har hjernerystelse, så du bør søge læge. Hvis du har hjernerystelse, skal du have en eller anden til at vække dig hver 2. time natten igennem for at være sikker på at du er ok. God bedring

• #6   21. mar 2008 træthed

jeg var ekstrem træt, hovedpine, dårlig ballance

• #7   21. mar 2008 En knaselyd forbinder jeg med en knoglefraktur..
    Håber da ikke du har fået kraniebrud ?

• #9   21. mar 2008 Alex:

Mon et kraniebrud ikke føles værre end en hjernerystelse??? - Der var en underlig lyd - men om det har været noget andet, kan godt være... Jeg har det godt, og smerten er ved at fortage sig... Desuden har kæresten lovet at vække mig et par gange i nat:-) - Men har det slet ikke dårligt!!!

• #10   21. mar 2008 har lige været på netfoktor.. og der står at symptomerne kan være kvalme/opkast træt/sløv og bevidstløshed..

er der nogen der kan bekræfte at du ikke blev bevidstløs?
    for det kan jo godt være at det kun vare et par sekunder, og det lægger man ikke selv med til hvis ikke man falder..

men hvis du bliver dårlig, skal du kontakte lægevagt/skadestue..

• #11   21. mar 2008 Nina:

Har hverken kvalme eller er træt - til trods af hvad klokken er, og har slet ikke hovedpine mere nu - det er bare ømt, så mon ikke det kun var et slag..
    Tror ikke jeg har været bevidstløs, da jeg kan huske både før, under og efter det skete!!

Vil blot tilføje hændelsen til endnu en af de åndssvage ting jeg altid kommer til - at lukke en bildør i sit eget hoved, at falde i vandet fra en havn og forstuve sin finger, at skære en sene over i sin finger fordi man ikke har styr på foldeknivens funktion, at falde ned fra en kantsten og vrikke om på foden:-) - Er dælme en klovn!!

Men tak for hjælpen til alle - får dog stadig kæresten til lige at vække mig et par gange i nat, selvom jeg ikke tror der er noget galt!!!

Kommentér på:
hjernerystelse

Annonce