605 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
hjernerystelse hjernerystelse
Nogen der har haft det?? (ikke vovsen, men jer selv) - og hvad er mon symptomerne???
Jeg har lige knaldet en bildør ind i min egen pande med fuld styrke (det er sådan noget der kun kan ske for mig:-/), hvor jeg fik en lille flænge over højre øjenbryn og en gigant bule, der blødte - kunne høre en knaselyd liiiiige da det skete - men har ikke kvalme, og har ikke været bevidstløs eller noget... Er bare lidt bekymret!!!
0 synes godt om
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.955
Har haft det et par gange og det er de ting jeg har mærket.
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.418
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.955
Men tror det er kommet forholdsvist hurtigt efter. Men er du i tvivl så smut lige forbi skadestuen
apr 2007
Det er kun en flænge på en cm, der desuden er stoppet med at bløde.... Det er ikke flængen jeg er bekymret for:-)
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.624
dec 2007
Følger: 27 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 214 Svar: 1.482
jeg var ekstrem træt, hovedpine, dårlig ballance
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.421
Håber da ikke du har fået kraniebrud ?
apr 2007
Mon et kraniebrud ikke føles værre end en hjernerystelse??? - Der var en underlig lyd - men om det har været noget andet, kan godt være... Jeg har det godt, og smerten er ved at fortage sig... Desuden har kæresten lovet at vække mig et par gange i nat:-) - Men har det slet ikke dårligt!!!
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 73 Svar: 1.228
er der nogen der kan bekræfte at du ikke blev bevidstløs?
for det kan jo godt være at det kun vare et par sekunder, og det lægger man ikke selv med til hvis ikke man falder..
men hvis du bliver dårlig, skal du kontakte lægevagt/skadestue..
apr 2007
Har hverken kvalme eller er træt - til trods af hvad klokken er, og har slet ikke hovedpine mere nu - det er bare ømt, så mon ikke det kun var et slag..
Tror ikke jeg har været bevidstløs, da jeg kan huske både før, under og efter det skete!!
Vil blot tilføje hændelsen til endnu en af de åndssvage ting jeg altid kommer til - at lukke en bildør i sit eget hoved, at falde i vandet fra en havn og forstuve sin finger, at skære en sene over i sin finger fordi man ikke har styr på foldeknivens funktion, at falde ned fra en kantsten og vrikke om på foden:-) - Er dælme en klovn!!
Men tak for hjælpen til alle - får dog stadig kæresten til lige at vække mig et par gange i nat, selvom jeg ikke tror der er noget galt!!!
hjernerystelse