{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

seneste nyt om min dyreværnssag {{forumTopicSubject}}

jep jeg er bare ovenud lykkelig...
har simplehent fået den bedste oprigning i starten af ugen angående min dyreværnssag som var blevet taget op igen.
Det viste sig at dommeren der tog sagen ikke mente at vi skulle lave det til en retsag og mente at der er ikke var nogle beviser på at jeg havde været dyreplager. så derfro ingen sag. men manden der tog op, fik lov ti lat betale alle omkostninger der har været i den.
juhuuu så kan han lærer det


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  seneste nyt om min dyreværnssag
Kommentér på:
seneste nyt om min dyreværnssag

Annonce