185 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hvad går udfordinger ud på? Hvad går udfordinger ud på?

Vi er temmelig grønne herinde... men hvad går udfordringer ud på?

at brugerne herinde kan sige, den hund kan jeg bedre lide end andre? eller hvordan hænger det sammen?

Jeg har også set "pleaz-tråde", hvor folk beder om stemmer på ens hund...

Maria

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad går udfordinger ud på?
  • #1   4. apr 2008 Tak, fam A. Så det går simpelthen ud på at sige, at den hund er mere flot/nuser/klogere/sejere o.m.a. end den anden?

• #2   4. apr 2008 Man stemmer jo selfølgelig på den hund man synes er sødest..

• #3   4. apr 2008 Ah... er ikke helt enig med de andre... jeg stemmer ikke kun på den hund jeg synes er sødest.. stemmer også på den med bedste billeder og god tekst. For mig er det et samlet indtryk af profil og hunden!!!

Man skal ikke tage udfordringerne for seriøse.... det er mere sjov og ballade.... god måde at få ris og ros omkring sin profil, god måde at komme i kontakt med andre og se nogle profiler som måske ville drukne i mængden.

God fornøjelse med udfrodringerne!!

(Engang imellem kommer der stemmerunder, så stemmer man på hinandens udfordringer, men man stemmer altid fair i disse.)

De der tigge-beskeder om at stemme på deres hund, skal du bare glemme alt om! Det er for dårligt!!! Det fordrejer det sjove ved udfordringerne.

• #4   4. apr 2008 Karina, ok - det var netop det jeg kunne tænke mig at høre... At det var sjov og ballade... At der ikke blev lagt noget alvor i det. :o)

jeps, jeg skal vist lige have lært at få uploaded billeder... det er en lidt vanskelig proces, når man bliver smidt ud af uploadningen :S

Tak for alle svar :o)

Maria

• #5   4. apr 2008 Jeg stemmer ofte efter hvilken af hundene jeg selv ville have.

Ja, det er dybt useriøst - men sjovt.

Hvis der er nogle der tigger stemmer hos mig, så vil det normalt være den anden der får stemmen. Hvis ikek man kan tåle at tabe skal man lade være med at deltage.

Kommentér på:
Hvad går udfordinger ud på?

Annonce