{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpene 5 uger
  • #1   5. apr 2008 Tak skal I have

Det er dejligt at de er så forskellige. Så er det nemt at se hvem der er hvem på billederne ;D

• #2   5. apr 2008 De er altså for søde...... men hvor går tiden hurtigt... syn's de var lille, bitte igår...

• #3   5. apr 2008 Åh... Sally... hun er simpelthen den dejligste hvalp jeg nogensinde har set..*g*

• #5   5. apr 2008 Pernille: Faktisk ligner Billy sin mor mest - en Lilly med lang pels. Han ligner slet ikke Cockeren i figur.

Karina: Ja tiden går bare alt for hurtig.

Hopla: Ja det er de.

• #6   5. apr 2008 Adddrrr.... de er vel nok ækle.....dem kan du da ikke have mere....
    Put dem i en papkasse ( det er der jo mange der gør )..... og sæt dem uden for min dør...jeg bor i Herlev... du kan få min adresse også.. *GG*
    Så skal jeg nok hjælpe dig med ...IKKE at kunne li' dem... *LOOOOL*
    Jeg adopterer Sofus på stedet...... hmmm ... JA... ham adopterer jeg.....og hvis ingen andre vil ha' de andre... adopterer jeg ski også dem.

Føj hvor ER de dog væmmelige.... :O)

• #7   5. apr 2008 Hahahaha, ja de er meget vemmelige. Grimme blandinger.

- Tror Sofus kommende ejere ville blive meget kede af hvis han skulle flytte til Herlev ;o)

• #8   5. apr 2008 Det undrer mig bare.... hvordan kan de blive helt sorte med hvidt... når Lilly er brun ( med en lys pekingeser som ane )...og faderen er en rød Cocker.... hmmm......
    Tror du ikke Lilly har været på date et andet sted også....øhhh.. hva'.. hi hi..... og er de ikke meget store.... er du sikker på , der ikke er lidt labrador i.... SLEMME Lilly... tror ikke du ved det hele... *LOOOOOL*

Kommentér på:
Hvalpene 5 uger

Annonce