{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

En rigtig sød kæreste.... {{forumTopicSubject}}

....ja, det er nemlig hvad jeg syntes jeg var.

Kæresten meddelte den anden dag, at han ville til Esbjerg og se fodbold. Jeg gik ud fra det var AaB der kom, siden han ville afsted. Jamen det skulle han da have lov til. Han har flere gange spurgt om ikke jeg ville med, men jeg skal indrømme, at det der med 22 mænd der løber rundt efter en rund ting, ikke siger mig så meget. Stik dem dog en hver, så de ikke behøver kæmpe om den samme.

Nå, men i dag syntes jeg så jeg ville overraske ham, og tage med ham. Så jeg ringede hjem, og spurgte om han ville have mig med. Han blev helt overrasket og rigtig glad.

Jeg syntes jo at nu var jeg verdens bedste kæreste. Men men, nu er kæresten så taget til fodbold, alene.

For da jeg kom hjem, var han rigtig glad over at jeg ville med, men han tog hovedsageligt afsted for at tage billeder. "hmmm, har du så tænkt dig at jagte spillerne bagefter" Nej nej, det var selve kampen han gerne vil have billeder af til hvemvandt.dk Det kunne jeg godt leve med, men han syntes da det var lidt synd at det var to bundhold der skulle spille, så jeg ikke fik oplevet den store stemning. "Jamen så kan det da være AaB har en chance for at vinde" svarede jeg. Det viste sig så at det slet ikke var dem der skulle spille, men Lyngby mog Esbjerg.

Aj okay, så måtte han altså gerne tage afsted selv, for skulle han alligevel stå med kameraet og knipse, og til en kamp der ikke sagen nogen af os noget, så ville jeg hellere være verdens sødeste kæreste en anden gang lol.

Så nu sidder jeg i stedet alene hjemme og hygger smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En rigtig sød kæreste....
Kommentér på:
En rigtig sød kæreste....

Annonce