1.292 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Åh ja - hævet lumfeknude.. Ikke hund Åh ja - hævet lumfeknude.. Ikke hund

Altså...

Jeg var til lægen med min datter i dag - hun har fået en hård kunde på størrelse med en lille Kiwi under det ene øre...

Lægen sagde, at det var en halsbetændelse der har sat sig der og gav hende noget pensillin.. Nu ligger landet bare sådan, at hun let ikke har været syg (hvilket jeg selvfølgelig fortalte) han sagde så, at det havde sat sig der istedet for i halsen,,

Underligt nok gør det ikke ondt på hende - det ser ellers ret voldsomt ud... ´

Nogen der har hørt/oplevet noget lignende - jeg er sku lidt skeptisk..

Her er et billede - ikke så tydeligt desværre..
http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=20851

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af hul i betonvæg 1.200 kr.
  • Ophæng af gardiner 890 kr.
  • hænge to lamper op 350 kr.
  • Montere lampe 500 kr.
  • Opsætning af tre rullegardiner, en knagerække og hjælp til to døre der binder lidt 1.100 kr.
  • Rengøring sommerhus akut 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åh ja - hævet lumfeknude.. Ikke hund
  • #1   8. apr 2008 Mener ikke det lyder helt urealistisk. Gå i gang med Penicillin-kur (husk at gøre den færdig) og så se om det ikke hjælper. Lymfeknuder kan vist hæve en del op. Hvis ikke hævelsen bliver mindre når Penicllinen har haft lov at virke nogle dage, må I til lægen igen.

• #2   8. apr 2008 Jeg har prøvet at have det i nakken og lige bag øret, dog ikke så stort, men jeg har psoriasis og hvis jeg så har kløet lidt i hårbunden kan der gå lidt infektion i såret, sagde lægen, og så hæver de lymfekirtler op, men forsvinder igen efter nogle dage eller en uges tid....

Men hvis hun ikke har haft nogen infektion i nogen art virker det da lidt underligt...

• #3   8. apr 2008 Men synes nu også du skulle prøve den pencilin-kur som lægen sagde, han må vel vide hvad han snakker om, så mon ikke det forsvinder efter behandlingen er slut..

• #4   8. apr 2008 Ja, jeg har - dog under armen ved siden af brystet.
    Jeg kom hos dyrlægevagten, som sendte mig hjem med penicillin. Hvis ikke den var svundet i løbet af et par dage eller var blevet akut værre, skulle jeg ha dræn i.
    Den begyndte at svinde langsomt efter et døgn påmedicin.
    God bedring med hende - kan nu godt forstå din bekymrig - jeg var skideræd faktisk.

• #5   8. apr 2008 Ps. Jeg var heller ikke ´syg´ - kun hæmmet, da armen ikke kunne hænge løst ned...

• #6   8. apr 2008 Jo jo er da startet på den selvfølgelig.. Og jeg er godt klar over, at lumfeknuder kan hæve i forbindelse med forkølelse osv... Synes bare, at den er så kæmpe.

Var ikke klar over, at halsbetændelse kunne sætte sig der istedet for i halsen... Halsen var helt fin også ørerne...

• #7   8. apr 2008 Susakki: Ok - så er jeg mere rolig... Så xér jeg fingre for, at det lægger sig hurtigt. Har en tid igen på næste torsdag til tjek...

• #8   9. apr 2008 Jamen, hvis den hævede lymfeknude falder på Penicillin-kuren, så er det jo dejligt at din datter slap for at gå rundt med ondt i halsen, for det kan da gøre noget så ondt og man kan jo ikke spise eller drikke, for det gør også ondt.
    smiley

Kommentér på:
Åh ja - hævet lumfeknude.. Ikke hund

Annonce