{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Risengrøds desserter ?
  • #1   9. apr 2008 Elsker kold risengrød smiley
    Har lige spist en portion med sukker på her til morgen...

Det kræver jo så lige at man tager sig sammen til at lave hyldebærsupper, Men vil huske den smiley

• #2   9. apr 2008 Hehe da jeg så din overskrift i forum, tænkte jeg traks KLATKAWER..... Men den havde du jo selv - ellers har jeg ingen ideer....
    Men altså Stine, Ris ala Mande er jo altid et hit.. smiley

• #3   9. apr 2008 Majse - Ja er vild med både det ene og det andet, men kunne jo være der var een der sad med den hellige gral indenfor risengrødsdessert *G*

• #4   9. apr 2008 Der er også appelsin ris.
    Det er næsten det samme som ris A'la mande , minus mandler . Man skærer barre appelsiner i småstyrrer og blander i ...

• #5   9. apr 2008 Tina - Lyder godt ! Er ikke typen der gide at koge løs i timer smiley

Liselotte - Ok, den skal nok lige ind under huden.. Plejer ikke at forbinde citrus med Ris *G* ... Men véd jo godt at man kan blive meget positivt overrasket over nye smagsoplevelser smiley

• #6   9. apr 2008 Hva så Stine, bringer du ikke lige en portion herover?

Fandt du egentlig din tlf?

• #7   9. apr 2008 Jeg har et rigtigt -
    Narharj, er totalt nærig med min risengrødsrest ... Elsker for meget til at dele, Uuundtagen måske liiige med min kæreste og vores søn *G*

*LoooL* Kan du virkelig huske det ?! ... Men det var jo også en virkelig sjov tråd godtnok ...
    Ja... Eller det vil sige min kæreste fandt den i sofaen. Jeg havde mærket rundt i sofaens kanter men vidste ikke at man kunne stikke armen ca 30 cm ned i siden.. Det gjorde kæresten så og vupti dér lå den og havde en mia opkald fra Linette herindefra der havde ringet i et væk for at jeg skulle se lyset fra den smiley

• #8   9. apr 2008 Åhh det kan du ikke være bekendt. Jeg er lækkersulten...!

Ja det kan du tro jeg kan huske smiley Så fik han mobberetten det næste år smiley Men godt at du fandt den. Ved slet ikke hvor mange gange jeg ringede, men det var ikke under 20. Og så løb du rundt i mørket og lignede en tosse og kaldte på din tlf *GGG*

• #9   9. apr 2008 Jeg har et rigtigt -
    Aarh det er dig der er Linette bare med nyt nickname herinde *G*
    Ja så ved du selv hvor mange gange du ringede ..
    Ja, han følte sig vist rigtigt meget ovenpå fordi at han stor og mandig trådte ind af døren efter arbejde om morgenen, stak armen ned i sofaen og gryntede triumferende med fonen i hånden.. Mens lille dumme mig kunne sidde der og se fåret ud ...
    SKide irriterende smiley

• #10   9. apr 2008 Haha det er bare typisk mænd.. Men så er de dumme på så mange andre punkter smiley

Ja det er Linette i egen lave person

• #11   9. apr 2008 Hos os laver vi farsken.sommer.ris.UDEn mande!!!!

Risengrøden røres op med noget mascarpone.creme, og tilsættes lidt vanillesukker.
    Så køber du en dåse ferskner, blender dem og lægger skiftevis ris a la mascarpone og fersken i en stor skål eller i alm drikkeglas.

Det ser fint ud, og ungerne ELSKER det!!!!!

• #12   9. apr 2008 aj der er da ikke noget, der slår ris a la mande

• #13   9. apr 2008 Ja det kan du sagtens, da jeg var i lære som køkkenleder brugte vi en knald god opskrift. Du kan lige prøve at se om du kan finde den på nettet ellers så skal jeg nok gå mine gemmer igennem og ligge den ind til dig.

Kejserinderis (den er lidt sød.)

• #14   9. apr 2008 min kærestes mormor laver Ris A La Mande lagkage . det rer de helt vild med allesammen (jeg spiser ikke risengrød,så ikke en favorit hos mig;) ) men de andre i familien sidder og venter på den hver eneste julefrokost vi er med til på den side af familien

Kommentér på:
Risengrøds desserter ?

Annonce